Hei!

Oi! 5 mnd ja! Det var litt lenger enn meg det!

Men tenk på de som ikke vet noenting, som kanskje røyker og drikker, går på medisiner, driver ekstremsport, jobber med kjemikalier, spiser masse nei-mat osv...
Da må det være vanskelig å plutselig oppdage at man er langt på vei, for da får man nok veldig mange bekymringer i forhold til bekymringern om at spiren må holde seg på plass til uke 12.
Så selv er jeg veldig glad jeg nå vet det, med tanke på julebordsesong, nyttår osv. :-)

Jeg ser jo nå at babymagen begynner å komme, bortsett fra det har jeg ingen symptomer.
Men tror jeg ville oppdaget det snart uansett, for jeg er slank, og magen som kommer nå ville vært umulig å overse stort lenger... Moren min trodde jo jeg bare hadde klart å legge på meg litt fram til nå. :-)
Ikke engang legen min, som jeg har vært hos flere ganger den siste tiden, har ikke merket noe mage eller symptomer, og måpte litt da jeg fortalte det på fredag! :-)
Jøss, så merkelig :p har du relativt sikker termin eller vil du få det undersøkt?

Jøss, så merkelig :p har du relativt sikker termin eller vil du få det undersøkt?
Jeg tok tidlig ultralyd, og det stemte med kun noen dagers forskjell utifra siste "mens/blødning" jeg hadde!
Så rundt 15 uker idag jeg, muligens med et par dagers feilmargin.
Foreløpig termin 29.04.15! :)

Regner med at det uansett blir mer eksakt på oul, :)

Last edited:
Back
Topp