Hei :)

Lippa

Forelsket i forumet
Augustlykke 2015
Kanskje jeg skal snike meg inn her.

Har termin ca. 18. mars og har fra før to gutter på 2 og 5 år.

Er uendelig bekymret denne tredje gangen, tenker alt mulig rart og det er ganske så slitsomt å ikke klare å legge tankene til side. Er mye fordi jeg har to friske barn, og det er ingen selvfølge at jeg skal få 3 friske.

Andre som bekymrer seg?

Gratulerer og velkommen:) bekymret meg mye frem til nå uke 8, men nå (i dag 8+5) har jeg begynt å slappe av:) heldigvis

♡02.03.2015♡

Gratulerer :)

*jente 2009*
*gutt 2013*
*lille spire mars 2015*

Gratulerer :-) her har vi slitt med å få 3.Mann, så håper d holder hele veien denne gangen :-)

Sent from my C6603 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! :D

Det går nok fint :)
Jeg bekymrer meg utrolig nok veldig lite om dagen. Det som skjer det skjer - da tar jeg det da :)

Gratulerer. :) Skjønner forresten det med å være bekymret. Jeg tenkte litt i starten at hva var oddsen for at jeg skulle ha to vellykkede svangerskap på rad, men så tror jeg nok også man fort får et litt feil bilde av hvor mange som opplever SA etter positiv test. :)

8+4 nå og føler meg rolig. :)

Gratulerer! Kjenner igjen tankene dine, venter nummer tre selv og tenker ofte at det umulig kan hå bra tre ganger på rad.. Ganske slitsomt egentlig..

Sent from my iPhone using BV Forum

Gratulerer :-)
Skjønner hvordan du har det! Jeg har fått fire friske barn før jeg for første gang mistet i år. Ble gravid igjen med en gang og til og med legen sa at jeg hadde vært heldig som aldri hadde mista før. Men nå prøver jeg å slappe av å tenke at det er lite jeg kan forandre på så det er bare å prøve å være positiv og håpe på at det skal gå bra :-)

Sent from my iPhone using BV Forum

Kanskje jeg skal snike meg inn her.

Har termin ca. 18. mars og har fra før to gutter på 2 og 5 år.

Er uendelig bekymret denne tredje gangen, tenker alt mulig rart og det er ganske så slitsomt å ikke klare å legge tankene til side. Er mye fordi jeg har to friske barn, og det er ingen selvfølge at jeg skal få 3 friske.

Andre som bekymrer seg?
Nå kan ikke jeg snakke fra erfaring akkurat da, men jeg ville jo tro at sannsynligheten for at det skal gå bra gang nr tre er større når det har gått bra to ganger tidligere, ikke motsatt :) Det betyr vel bare at alt er på plass og slik det skal være. Selv om mange mister betyr vel ikke det at alle gjør det?

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Gratulerer så masse! :)

Gratulerer :) Jeg tar ingenting som en selvfølge jeg heller. Jeg er 7+5 med førstemann, men tror ikke jeg vil slappe helt av før jeg har sett den lille på ul.

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Skjønner godt bekymringene dine. Jeg har også nr tre i mage nå. Men som mannen mine sier om bekymringene mine om å få et sykt barn; da er det velkomment og veldig heldig at det kom akkurat til oss hvis det ikke er friskt. Syns det er litt søtt :)

Back
Topp