Hei:)

Ingen krabbing her. Hun har krabba et par "steg" innimellom, men det var bare fordi at hendene og føttene tilfeldigvis bevegde seg riktig samtidig, så det var ikke bevisst. Har du septemberbaby? Begynnt å krabbe?

Ingen krabbing her enda.
Men han står helt oppe på alle fire og gynger og bykser noen ganger frem =)

Åh som jeg gleder meg til hun kan krabbe etter meg så hun ikke blir så sint når jeg går frem og tilbake, men samtidig så må jeg innrømme at jeg nyter at hun ikke er overalt enda! :-)

Åh som jeg gleder meg til hun kan krabbe etter meg så hun ikke blir så sint når jeg går frem og tilbake, men samtidig så må jeg innrømme at jeg nyter at hun ikke er overalt enda! :)
Hehe, helt enig!
Lillebror kan bli litt sur noen ganger, når jeg forsvinner ut av synsfeltet hans.

Nei, men han prøver iherdig:p;):D

Hva er det dere definerer som. krabbing??? :p
Hermine åler seg avgårde som en speeda larve, hun er overalt hele tiden:D Hun skyver seg opp på armer og knær å står sånn og gynger, men kryper ikke på knærne enda;)

Åh som jeg gleder meg til hun kan krabbe etter meg så hun ikke blir så sint når jeg går frem og tilbake, men samtidig så må jeg innrømme at jeg nyter at hun ikke er overalt enda! :-)
Hermine kommer klagende etter meg når jeg går mellom kjøkken og stue:p

Hva er det dere definerer som. krabbing??? :p
Hermine åler seg avgårde som en speeda larve, hun er overalt hele tiden:D Hun skyver seg opp på armer og knær å står sånn og gynger, men kryper ikke på knærne enda;)
Da vil jeg si at hun åler seg, ikke at hun krabber. Men det er jo ikke noe mer eller mindre bra da :o Det er ungens måte å komme seg rundt på, så det er jo ganske likt. Er ikke alle som krabber =)

Ingen krabbing enda, men hun har veldig lyst:-) Prøver å dra seg fremover med armene:-)

ingen grabbing eller åling her heller.. prøver, men på litt feil måte :P ned med hode, fremover med armene og opp på knerne på engang :P haha.. eldste jenta mi var rundt 10 mnd når hun begynte å åle seg, og tok ikke lang tid før det ble krabbing ut av det :)

Da vil jeg si at hun åler seg, ikke at hun krabber. Men det er jo ikke noe mer eller mindre bra da :eek: Det er ungens måte å komme seg rundt på, så det er jo ganske likt. Er ikke alle som krabber =)
blir bare litt forvirret for noen klassifiserer åling som krabbing :P Her kaller vi det for å krype når de krabber på armer og knær ;) Hun øver på det da, står på alle fire og gynger, og så hiver hun seg ned og åler seg av gårde! Så tror ikke det er lenge om å gjøre før hun kryper! :)

blir bare litt forvirret for noen klassifiserer åling som krabbing :p Her kaller vi det for å krype når de krabber på armer og knær ;) Hun øver på det da, står på alle fire og gynger, og så hiver hun seg ned og åler seg av gårde! Så tror ikke det er lenge om å gjøre før hun kryper! :)

Jeg tenker hvertfall å dra seg bortover gulvet er åling, og å stå på alle fire og "gå" fremover er krabbing :D hehe

Jeg tenker hvertfall å dra seg bortover gulvet er åling, og å stå på alle fire og "gå" fremover er krabbing :D hehe
111111111111 = hilsen fra Hermine som sier hun er enig ;) :P

Ja her har det startet en stund siden, kan dra seg opp på stue bordet for å stå og. Hun krabber for det meste til bena mine for så å klage .

Back
Topp