Bruker54to
Andre møte med forumet
Noen av deres små som har begynt å krabbe? Det lurer jeg på i dag!
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, helt enig!Åh som jeg gleder meg til hun kan krabbe etter meg så hun ikke blir så sint når jeg går frem og tilbake, men samtidig så må jeg innrømme at jeg nyter at hun ikke er overalt enda!![]()
Hehe, helt enig!
Lillebror kan bli litt sur noen ganger, når jeg forsvinner ut av synsfeltet hans.
Hermine kommer klagende etter meg når jeg går mellom kjøkken og stueÅh som jeg gleder meg til hun kan krabbe etter meg så hun ikke blir så sint når jeg går frem og tilbake, men samtidig så må jeg innrømme at jeg nyter at hun ikke er overalt enda!![]()
Da vil jeg si at hun åler seg, ikke at hun krabber. Men det er jo ikke noe mer eller mindre bra daHva er det dere definerer som. krabbing???
Hermine åler seg avgårde som en speeda larve, hun er overalt hele tidenHun skyver seg opp på armer og knær å står sånn og gynger, men kryper ikke på knærne enda
![]()
blir bare litt forvirret for noen klassifiserer åling som krabbingDa vil jeg si at hun åler seg, ikke at hun krabber. Men det er jo ikke noe mer eller mindre bra daDet er ungens måte å komme seg rundt på, så det er jo ganske likt. Er ikke alle som krabber =)
blir bare litt forvirret for noen klassifiserer åling som krabbingHer kaller vi det for å krype når de krabber på armer og knær
Hun øver på det da, står på alle fire og gynger, og så hiver hun seg ned og åler seg av gårde! Så tror ikke det er lenge om å gjøre før hun kryper!
![]()
111111111111 = hilsen fra Hermine som sier hun er enigJeg tenker hvertfall å dra seg bortover gulvet er åling, og å stå på alle fire og "gå" fremover er krabbinghehe