hei

hjertebarnmama

Glad i forumet
hei alle sammen...
fikk positiv clear blue digitaltest på fredag og reka vår er ventet i desember en gang...

så får jeg være her hos dere i ventetiden???

er 24 år gammel og har en sønn fra før født 2 mai 08

Gratulerer så mye med spiren og velkommen til oss!![:D] Vi er en herlig gjeng!![:D]

Gratulere å velkommen hit![:D]

gratulera så masse.[:)]

Gratulerer så masse![:D]

ORIGINAL: Blæh

Gratulerer så masse og Velkommen til oss[:D]

[:)]

ORIGINAL: minime2010

Gratulerer så masse, og velkommen til oss.. [:)]

ORIGINAL: Siljemor88

Gratulerer så mye og velkommen hit[:)]

Gratulerer så mye og hjertelig velkommen til desember

ORIGINAL: Milo_

Gratulerer så mye og hjertelig velkommen [:)][:)][:)]

[:)]

Gratulere så mye med spire [:D][:D]
Og velkommen til en herlig gjeng med jenter [:)]

ORIGINAL: rørehue

Gratulere så mye med spire [:D][:D]
Og velkommen til en herlig gjeng med jenter [:)]

Gratulerer så mye!![:)] Her er d koselig å være[:D][:D]

hei jenter og tusen takk for at jeg får henge her med dere...
må innrømme at jeg at veldig lyst på dette barnet men mannen min har ikke lyst på det... siden jeg for tiden ikke har jobb så bekymrer han seg for at vi vil bli økonomisk uføre og ikke klare å betale huset vi kjøpte for ca halvt år siden... så han vil at jeg skal ta abort men jeg har ikke lyst... skal til legen og prate om situasjonen og ang penger og sånn.. og til amathea på onsdag også for å prate med de og først og fremst penger...

for bare noen uker ble jeg mobbet ut av arb.plassen min, truet med skriftlige advarsler i hytt og pine.. lang histore... og nå dette...

det jeg egentlig kanskje ville med akkurat dette innlegget var litt sympati[&o][:(] altfor mye som skjer på en gang...

stakker lille vennen da! Syns ikke du fortjener dette!! Men vær sterk nå, så skal du se at det ordner seg og la mannen din få litt tid, så kanskje han venner seg på tanken og vil du skal beholde spira [:)]

Back
Topp