hei

takk rita:) var koselig å lese:) er rart hvor mye bedre man føler seg:) klemme deg:)
ja håper jo han endrer seg litt... vil jo at vi skal være enige om dette og vil ikke at bare jeg skal styre dette om du skjønner hva jeg mener:)

Jeg skjønner godt hva du mener! Er dette deres første graviditet? I så fall, det er jo ganske mange menn som blir litt skremt av tanken på å bli far, å trenger tid på å venne seg til det.. Du skal se det går bedre når dere har snakket med legen[:)]

sorry, så nå at dere har en sønn fra før :) Men det kan jo tenkes det er litt skremmende for han å bli far til to da.. Men det kan han jo venne seg på[:)]

hei igjen
nei vi har en gutt som straks blir 2 år og han har 2 barn til fra før av..
så han har 3 barn og jeg ett barn men bare min og ene hannes bor her fast.. eldste ser han bare 4 timer hver 4 helg...

Oki :) Høres ut som et slikt system det er hjemme hos min mor og min stefar. Han har 3 barn og mamma har 3 barn, sp det er mye fram og tilbake der også[8D] Håper du fikk til å tenke på noe annet en liten stund nå da[:)]

ja gjorde igrunn det.. men har ihvertfall skjønt 1 ting idag og det er at det er flere som ikke har veldig god inntenkt på begge 2 men de klarer seg fordet... men er litt over 4 uker trur jeg og jeg kjenner absolutt ingen symptomer på graviditet bortsett fra forsvunnen mens... er det normalt??? husker ikke hvordan jeg var i starten med sønnen min![;)]

Det er ganske normalt ja! Jeg har nesten ikke hatt noen symptomer bortsett fra at jeg har vært veldig trøtt. Og det var først i går jeg fikk ømme brystvorter. Det er veldig varierende fra person til person hvor mye og hvilke symptomer man får[:)] Jeg og min sambo skal beholde selv om vi ikke har så ekstremt god råa. Jeg er student og har fortsatt ett år igjen, sp jegfår vel permisjon. Sambo blir ferig utdannet til sommern nå, så vi krysser fingrene for at han får seg jobb!

Back
Topp