Hei snupper, planer i kveld?

Vårbaby13

Forumet er livet
Har dere noen planer for kvelden? [:)]

Vi skal i bursdagsfeiring til en felles venninne [:D] Så det blir spilling og spising, og sikkert litt baby snakk[:D]

I ettermiddag har eg bakt 48 vaniljekremfylte horn, og tre skulebollar. Husbond har akkurat reist på fisketur, så eg får benytte tida på å hive nokre horn i frysen før han kjem heim og et opp resten... [:)]

Resten av kvelden trur eg kjem til å foregå i sofaen med tv og strikketøy. Kjenner at det tok på å bake... [8D]

ORIGINAL: Mamma til Andrea

Hei [:)]
Vi har barnevakt i natt, noe vi ytterst sjelden har. Så nå reiser jeg og mannen snart innover til byen og skal spise litt, få med oss Sommerspillet som går på TV2, og så blir det kino etter det. Koselig med en kveld for bare oss [:)]

Kos dere i bursdagsselskap med mat og spill.
åååååå såååå koselig [:)] Dere må nyte kvelden og hverandre [:)]

ORIGINAL: Nommiz

I ettermiddag har eg bakt 48 vaniljekremfylte horn, og tre skulebollar. Husbond har akkurat reist på fisketur, så eg får benytte tida på å hive nokre horn i frysen før han kjem heim og et opp resten... [:)]

Resten av kvelden trur eg kjem til å foregå i sofaen med tv og strikketøy. Kjenner at det tok på å bake... [8D]
åååå namnam nam, kan du sende over noen? [:D] *sikle*

ORIGINAL: gledermeg88

ORIGINAL: Nommiz

åååå namnam nam, kan du sende over noen? [:D] *sikle*

Fnis! Ser at du og er i Bergen, så du får berre ta deg ein tur! [:)]

I kveld er samboer ute. Så har bare vært meg og den nydlige datteren min hjemme og kost oss. Inni mellom kvalme bølgene har vi vært ute og tegnet med kritt, kuttet opp frukt og spist, tuva har kost seg lenge i badet og vi har lest bøker. Nå nærmer det seg legge tid for henne så da skal jeg finne frem litt lakris og salt potetgull og se på lisa williams- livet blant de døde. [:)]

Så ingen andre planer en å strekke meg ut på sofaen.

i kveld skal det ryddes og vaskes og selvsagt skal jeg nyte litt fritid også nå som min kjære og sønnen vår er borte:) så lenger opp her ei som hadde baket så nå fikk jeg lyst å ta på meg forkle jeg også =D

Back
Topp