Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
ORIGINAL: Mamma til Andreaåååååå såååå koselig [:)] Dere må nyte kvelden og hverandre [:)]
Hei [:)]
Vi har barnevakt i natt, noe vi ytterst sjelden har. Så nå reiser jeg og mannen snart innover til byen og skal spise litt, få med oss Sommerspillet som går på TV2, og så blir det kino etter det. Koselig med en kveld for bare oss [:)]
Kos dere i bursdagsselskap med mat og spill.
ORIGINAL: Nommizåååå namnam nam, kan du sende over noen? [:D] *sikle*
I ettermiddag har eg bakt 48 vaniljekremfylte horn, og tre skulebollar. Husbond har akkurat reist på fisketur, så eg får benytte tida på å hive nokre horn i frysen før han kjem heim og et opp resten... [:)]
Resten av kvelden trur eg kjem til å foregå i sofaen med tv og strikketøy. Kjenner at det tok på å bake... [8D]
ORIGINAL: gledermeg88
ORIGINAL: Nommizåååå namnam nam, kan du sende over noen? [:D] *sikle*
I ettermiddag har eg bakt 48 vaniljekremfylte horn, og tre skulebollar. Husbond har akkurat reist på fisketur, så eg får benytte tida på å hive nokre horn i frysen før han kjem heim og et opp resten... [:)]
Resten av kvelden trur eg kjem til å foregå i sofaen med tv og strikketøy. Kjenner at det tok på å bake... [8D]