Hei på dere!

Tananka

Glad i forumet
Stikker en fot inn her jeg :D har holdt med på desember 2014 men så var vi på ordinær ultralyd idag - termin er satt til 31.desember. Så da får jeg titte innom her også om det er greit :)

Jeg blir 25 år, jobber som ped.leder i barnehage og er mor til to tupper - ei på 4 og ei på 2. Denne gangen går vi for skikkelig spenning og skal ikke vite kjønn på den lille :) <3

Jente 2010 & 2012 <3

Velkommen :) jeg har selv termin 28. Desember, men holder meg her på januar :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Velkommen :) jeg har selv termin 28. Desember, men holder meg her på januar :)

Mamma for første gang i des/jan <3

Jeg har født de andre to 8dgr og 7dgr før termin men kan gå helt andre veien denne gang - så gjerne like greit å holde meg litt her på januar også :)

Jente 2010 & 2012 <3

Velkommen til oss på januar også :D Dere er gode som klarer å la være å vite kjønn. Jeg er så altfor nysgjerrig!

Velkommen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app

Velkommen til oss på januar også :D Dere er gode som klarer å la være å vite kjønn. Jeg er så altfor nysgjerrig!

Takk! Er super nysgjerrig selv så ville egentlig vite. Men så er det sambo som er helst på å ikke vite så da prøver jeg så godt jeg kan :p kjenner jo selv at det er super spennende!

Jente 2010 & 2012 <3

Takk alle sammen :D

Jente 2010 & 2012 <3

Takk! Er super nysgjerrig selv så ville egentlig vite. Men så er det sambo som er helst på å ikke vite så da prøver jeg så godt jeg kan :p kjenner jo selv at det er super spennende!

Jente 2010 & 2012 <3
Det blir jo ekstra spennende på fødselen da :D Så gøy!

Sent from my GT-I9100 using BV Forum mobile app

Jeg sniker litt på begge forumene jeg også, med termin 1.januar:) Skal heller ikke vite kjønnet denne gangen!:)

Sent from my iPad using BV Forum

Back
Topp