Emilie
Betatt av forumet
Hehe, ja! Du kan jo kjøpe rfsu, eller hva det heter. De er rimeligere enn mange andre
Tenkte akkuratt på det hvor selges de da?
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hehe, ja! Du kan jo kjøpe rfsu, eller hva det heter. De er rimeligere enn mange andre
Jeg tror de fleste matbutikken har de! Hvertfall Rimi, meny og Kiwi!Tenkte akkuratt på det hvor selges de da?
Jeg tror de fleste matbutikken har de! Hvertfall Rimi, meny og Kiwi!
Er det flaut? Hvor er du fra?Oki skal prøve å tørre å kjøpe der hihi
Er det flaut? Hvor er du fra?
Hehe, det skjønner jeg Jeg er fra Oslo-områdethehe ja hvertfall på den kiwien som vi handler hele tiden er fra Moss du da ?
Hehe, det skjønner jeg Jeg er fra Oslo-området
Ja, jeg har en jente på 1,5 Du?oki har du barn fra før ?
Ja, jeg har en jente på 1,5 Du?
Håper vi kommer inn hit i april sammen!!ja har jente på snart 2 år og 2 mnd
Testet i dag sokk1?Håper vi kommer inn hit i april sammen!!
Nei, billig-testene kom ikke idag heller! Da må jeg vente til mandag;-) Har du testet??Testet i dag sokk1?
Nei, billig-testene kom ikke idag heller! Da må jeg vente til mandag;-) Har du testet??
Hehe, lykke til<3Testet på kveldsurin men den var negativ(ikke så rart da jeg hadde tissa to timer før)skal teste i morgen tidlig
Hehe, lykke til<3
Jeg kan skrive under på den;-) Bare venter på mensen jeg Kjøpte en test nå, så da skal jeg ta den imorgen tidlig! Er den negativ, så tar jeg utgangspunkt i at jeg ikke er gravid, 11DPOMen jeg har skikkelig på følelsen at mensen skal komme. Murringer, sulten og fet hud og hår. Pluss at jeg er deppa og bekymret for ting sånn er jeg alltid når jeg får mensen
Jeg kan skrive under på den;-) Bare venter på mensen jeg Kjøpte en test nå, så da skal jeg ta den imorgen tidlig! Er den negativ, så tar jeg utgangspunkt i at jeg ikke er gravid, 11DPO
Jeg fikk også negativ, så da går jeg utifra at jeg ikke er gravidTok test nå. Jeg flyr jo å tisser så mye om natta så er håpløst å få det til å gå 4 timer mellom. Men var nesten 4 timer den var negativ så da venter jeg på mensen. Er 11 dpo i dag.