Emiliemor
Gift med forumet
Fikk ikke positiv før 13 dpo eller var det 14 dpo? Fortsetter å krysse fingrene jeg![]()
Takk
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Fikk ikke positiv før 13 dpo eller var det 14 dpo? Fortsetter å krysse fingrene jeg![]()
Når får du event termin??![]()
HeheJeg får termin 11 aprilpasser fint for det er på min halvårsdag
hihi. Du da?
![]()
HeheJeg får event termin 10/4
![]()
Nei, jeg tror jeg er 8... Ifølge kalenderen.. Haha, er ikke så lett med disse greieneMorodu har ikke fått positiv test enda du heller? Er du 9 dpo i dag?
Virket som at det var noe rart tidligere, for passordet mitt var plutselig ugyldig! Venter litt, så gikk dethar laget meg ny bruker siden jeg ikke fikk til å logge inn med pcda vet dere det at det er meg
![]()
Det samme med meg, Hihi! Men jeg tør ikke tro det, har skjedd så altfor mange ganger at TR kommer noen dager senere....Hvordan går det sokk1?
Jeg har testet i dag, fikk ubesvak strek 5 min etter tiden? Så jeg vet ikke hva jeg skal tro![]()
Virket som at det var noe rart tidligere, for passordet mitt var plutselig ugyldig! Venter litt, så gikk det![]()
Det samme med meg, Hihi! Men jeg tør ikke tro det, har skjedd så altfor mange ganger at TR kommer noen dager senere....
Lykke tilHehejeg tror ikke noe på det helt jeg heller. Skal ta ny test på søndag
har bare en test igjen
![]()
Jeg har bestilt billig-tester i posten, regner med at de kommer idag, så da tester jeg sikkert hver dag frem til jeg får mensenTakknår skal du teste igjen?
Jeg har bestilt billig-tester i posten, regner med at de kommer idag, så da tester jeg sikkert hver dag frem til jeg får mensen![]()
1 august er IKM. Jeg får bare se;-)Haha! Du får ikke mensen da vettunår var ikm ?
![]()
1 august er IKM. Jeg får bare se;-)
Hehe, ja! Du kan jo kjøpe rfsu, eller hva det heter. De er rimeligere enn mange andreAngrer nå på at jeg ikke bestilte flere tester![]()