Hei på dere :)

Fikk ikke positiv før 13 dpo eller var det 14 dpo? Fortsetter å krysse fingrene jeg ;)

Takk :) jeg har veldig lyst til å få positiv denne gangen. Var ikke 100% planlagt. Vi har jo lyst på en til og det passer bra nå. Men litt skummelt og gå inn for å prøve igjen. Hehe.. Så hadde vært så greit å bare hoppe i det nå :) hehe.. Holder dere oppdatert :)

Moro :) du har ikke fått positiv test enda du heller? Er du 9 dpo i dag?
Nei, jeg tror jeg er 8... Ifølge kalenderen.. Haha, er ikke så lett med disse greiene:-p Jeg vet ikke om jeg har fåt veeeeeldig svak positiv test, eller om jeg bare ser skyggestrek. Jeg la ut et bilde igår.. Tar ny test imorgen med morgen urin:-)

har laget meg ny bruker siden jeg ikke fikk til å logge inn med pc :) da vet dere det at det er meg:P

har laget meg ny bruker siden jeg ikke fikk til å logge inn med pc :) da vet dere det at det er meg:P
Virket som at det var noe rart tidligere, for passordet mitt var plutselig ugyldig! Venter litt, så gikk det :)

Hvordan går det sokk1?

Jeg har testet i dag, fikk ubesvak strek 5 min etter tiden? Så jeg vet ikke hva jeg skal tro :)
Det samme med meg, Hihi! Men jeg tør ikke tro det, har skjedd så altfor mange ganger at TR kommer noen dager senere....

Takk :) når skal du teste igjen?
Jeg har bestilt billig-tester i posten, regner med at de kommer idag, så da tester jeg sikkert hver dag frem til jeg får mensen:-p

Back
Topp