Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Lurer på om jeg skal teste med morgenurin i morgen tidlig! Hvis ikke TR har kommet! Og om jeg ikke har blitt gravid har jeg en ny sjanse til å få termin i april! Den 29. Så forhåpentligvis blir jegÅ så spennende krysser fingrene for deg når har du tenkt til å teste igjen?
Lurer på om jeg skal teste med morgenurin i morgen tidlig! Hvis ikke TR har kommet! Og om jeg ikke har blitt gravid har jeg en ny sjanse til å få termin i april! Den 29. Så forhåpentligvis blir jeg
Den var positiv Men tør ikke slippe gleden heeeelt løs ennå!Hvordan gikk det? Har du testet?
Den var positiv Men tør ikke slippe gleden heeeelt løs ennå!
Takk Da håper jeg spiren klamrer seg fast og at du får positiv test ASAPÅåå så koselig gratulerer
Takk Da håper jeg spiren klamrer seg fast og at du får positiv test ASAP
Masse babystøv sendes din veiTakk skal teste neste lørdag tror jeg så får bare smøre meg med tålmodighet
Hurra for degDen var positiv Men tør ikke slippe gleden heeeelt løs ennå!
TakkHurra for deg
Nå er det ikke lenge til du skal teste Krysser fingreneTakk skal teste neste lørdag tror jeg så får bare smøre meg med tålmodighet
Masse lykke til. Krysser for at du flytter inn her om noen dagerGratulerer til alle med positiv test jeg har ikm 30 juli og er på 3 dpo i dag. Venter spent på om jeg skal komme inn til dere
Nå er det ikke lenge til du skal teste Krysser fingrene
Fikk ikke positiv før 13 dpo eller var det 14 dpo? Fortsetter å krysse fingrene jegHihi. Har jo testet i dag jeg vettu 8 dpo så seff negativ
Når får du event termin??Hihi. Har jo testet i dag jeg vettu 8 dpo så seff negativ