Hei og hopp damer!

Hvordan går det med lille Eskil?

Denne helgen har søskenbarna vært på besøk her, det er alltid like gøy for barna. :) Den fine vintersnøen vi hadde på fredag var til barnas store skuffelse regnet bort da vi sto opp på lørdag. I natt snødde det igjen, og visp var vinteren tilbake. Flaks for meg, for da ville de være lenge ute mens jeg sov etter nattevakten jeg hadde i natt. :D Jeg har ikke sett Felix siden jeg snublet hjem og stupte i seng i morges. De hadde møtt farmor i parken, og han ble med henne hjem for overnatting. Hvor ofte er deres barn på overnattingsbesøk? Felix liker det veldig godt, men jeg synes nesten han overnatter litt for ofte. Tror han er veldig stolt over å være så stor og selvstendig, og ikke minst at han får lov til noe lillesøster er for liten til.
 
Så bra med snø, venter veldig på mer av det her også :) Her har den regnet vekk og det er bare et islag igjen som gjør det kjempeglatt ute!

Er meldt ny snø denne uka da, så får håpe det stemmer :)

Her er Amelia ganske så ofte på overnatting. Ihvertfall 1 gang i måneden. Hos besteforeldrene på begge sider.

Hun liker det veldig godt, og har nesten ikke tid til å si hadet til oss :)

Hun har sovet borte siden hun var 6 mnd. Hun er lett å legge, sover hele natta og står helle ikke opp så veldig tidlig- altså en drøm å ha på overnatting.

Eveline derimot er de ikke så lystne på å passe, siden hun skriker litt ved legging, kan våkne på natten og våkner i 5- 6- tida på morgenen og ikke alltid er så lett å få til å sove mer. Så hun har ikke sovet over noe sted uten oss enda, selv om hun er over året :)
 
Det går mye bedre med han!
Han surver endel innimellom, men han er jo litt tett enda, så det er ikke så rart.
UTrolig hvor godt de medisinene har hjulpet han altså! :D
Bleiene blir våtere og våtere!
I går ble han 4 måneder og fikk smake en bitteliten skje med gulrotmos :D
Det var nok veldig rart og han skjønner ikke noe av det enda.
SKal på helsestasjonen i dag, for å veie og måle =)
Tviler sterkt på at han trenger mer mat enda!
 
Back
Topp