Hei og hallo

K.L#

Forumet er livet
Septembermødre <3
Marsmellows-15
Å som jeg har savnet dere her inne. Hatt en pause, men var nå klar til å komme tilbake. Har lest jevnt her inne, men ikke delt noe. Så såg nå at jeg ikke er på skjult forum lengre. (Var Ikke helt forberedt på opprydningen men forstår det godt! ) hvordan går det med deres små? Mini her er bikket 9 mnd. Heldigvis ikke like tidlig ute I utvikling som broren, så her kryper han og er begynt reise seg. (Broren løp rundt i huset da han var 9 mnd). Vi har verdens blideste gutt. De andre var også blide, men han her rar kaka. Og veldig rolig og tålmodig. Nå har jeg jobbet 5 av 10 uker mens pappaen er hjemme, så er det permisjon igjen på meg. Så venter vi I spenning på bhg plass. :p
 
Å som jeg har savnet dere her inne. Hatt en pause, men var nå klar til å komme tilbake. Har lest jevnt her inne, men ikke delt noe. Så såg nå at jeg ikke er på skjult forum lengre. (Var Ikke helt forberedt på opprydningen men forstår det godt! ) hvordan går det med deres små? Mini her er bikket 9 mnd. Heldigvis ikke like tidlig ute I utvikling som broren, så her kryper han og er begynt reise seg. (Broren løp rundt i huset da han var 9 mnd). Vi har verdens blideste gutt. De andre var også blide, men han her rar kaka. Og veldig rolig og tålmodig. Nå har jeg jobbet 5 av 10 uker mens pappaen er hjemme, så er det permisjon igjen på meg. Så venter vi I spenning på bhg plass. :p
Velkommen tilbake :) her har mini noen krabbeskritt innimellom. Åler i stor fart. Reiser seg opp. Går rundt bordet hele tiden ( med støtte) han har gjort der siden november. Han er 10 mnd og er hjemme med pappaen. Han har vært det i 2 mnd og skal være hjemme litt over 2 mnd til. Etter det bytter vi på å være hjemme til august. Vi takket nei til barnehageplass som vi kunne fått tildelt nå i desember. Syntes det ble for tidlig når vi alt stusset på å sende i barnehage i mars. Er jo også kjekt å kunne få litt kontantstøtte også :)
 
Hei:)

Kjekt å "se" deg igjen!
Det er bare å søke seg inn igjen.
Men vi måtte desverre ha en opprydding. Det var maaange som ikke hadde skrevet et eneste innlegg på over ett år feks
 
Lille Othelia er 9,5 mnd og begynte å åle seg fremover for 2-3 uker siden. Frem til det har ting vært ganske rolig, men nå går det i ett! :) prøver og dra seg litt opp, men får de ikke helt til. Setter seg opp 60grader før hun legger seg ned igjen. Så er ikke lenge til hun setter seg opp selv:)

Har også ei super blid jente! Smiler stort sett hele dagen :) nyter dagene med godjenta mi <3
 
Hei hå. Fint å se at det er flere som begynner å bli aktive igjen ☺ her er straks 10 mnd :eek: tiden flyger av gårde.. her reiser han seg opp som bare det og går rundt der han kan holde seg fast. Har å lagt fra seg ålingen å kryper nå i stor fart. Begynner som smått å høre noe som kan tyde på ord i all bablingen ☺ begynner for fult å jobbe først 16 februar.
 
Velkommen tilbake! Her venter vi bare på at P skal begynne å gå. Hun går når hun holder seg i ting.
 
Ja. Ikke kjempelenge, men til hun oppdager at hun gjør d selv, da setter hun seg ned eller holder seg fast.
Så flink hun er :) min klarer bare å stå 2 sekunder men går rundt bordet hele tiden. Men oppdaget det at han kan ikke gå fremover! Går sidelengs. Lenge igjen her :p
 
Så flink hun er :) min klarer bare å stå 2 sekunder men går rundt bordet hele tiden. Men oppdaget det at han kan ikke gå fremover! Går sidelengs. Lenge igjen her :p

Syns hun er tidlig nok ute altså. Trenger ikke å forhaste seg :)
 
Velkommen tilbake! Her venter vi bare på at P skal begynne å gå. Hun går når hun holder seg i ting.
så spennende :) han her hr også hatt noen gåturer alene med brio vognen.. men virker (heldigvis) ikke som han er helt klar for noe mer enda..
 
Hei:)

Kjekt å "se" deg igjen!
Det er bare å søke seg inn igjen.
Men vi måtte desverre ha en opprydding. Det var maaange som ikke hadde skrevet et eneste innlegg på over ett år feks
jeg får faktisk ikke til å sende deg melding... skjønner ikke helt hvorfor :/
 
Syns hun er tidlig nok ute altså. Trenger ikke å forhaste seg :)
De trenger ikke det :) men man går jo å venter på hvert milepæl. Har ikke tid å stå i ro så tar nok tid her :p føler han til tider nesten løper rundt bordet :p får mer og mer kontroll hele tiden :)
 
Skrevet til tamara. Kanskje hun kan fikse det:)
jeg har prøvd flere ganger i dag også.. :eek: men får bare opp at det ikke går an å starte samtale med deg..-
 
Back
Topp