Hei jenter!

Ja er alene nå. Travelt er det, men det går greit. Får hjelp av mamma om det trengs, men det er sjeldent jeg trenger det :D

Sent from my GT-I9105P using BV Forum mobile app
Så bra:) Utrolig hva man klarer når man må:)

Sent from my iPhone using Tapatalk -

Ja det blir veldig stas med en gutt også:)
Skravlinga kommer nok når hun er klar:)
Utrolig frustrerende må det være iallefall. Har de skriv o.l med hva hun kan spise?:)

Sent from my iPhone using BV Forum
De har ikke lov å gi henne annet enn hva vi har med siden vi ikke betaler matpenger og bringer egen mat :)

Så herlig at hun er så beskyttende da ♥
Har du hatt en fin barseltid med lillebror? :)

Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Veldig fin barseltid. Ingrid var hjemme i begynnelsen også, så vi var alle 4 sammen da :)

De har ikke lov å gi henne annet enn hva vi har med siden vi ikke betaler matpenger og bringer egen mat :)

Aah, da bør de i det minste klare å ikke gi henne noe annet:)

å så koselig at du er her igjen :)

Her har det skjedd litt endringer, jeg har akkurat kastet ut gubben pga totalt egoliv, samt at han sliter med alkohol og økonomiske problemer, og siden han nekter å se at han har noen problemer ble dette løsningen, så nå venter vel ei tøff tid ang samvær o.l, men vet at dette valget var rett for meg og vesla mi, så da får je kjempe saken helt ut.

Så synd han ikke skjerpa seg :(
Men når du vet det er rett å gjøre, så er det vel lettere.. masse lykke til med å kjempe saken. :)

Å så gøy! Gratulerer!!! :D stas! Vi hadde også sjalusi tidlig. Er der enda, men om hun får holde han, med hjelp av oss, så er hun kjempe fornøyd! Da er det liksom ikke bare vi som får holde, men hun tar del i det hun også :)

Ja det hjelper med bhg! Hun fikk heldigvis plass her etter han var ca 4 uker gml :) det letter veldig :)

Takk:) Han liker veldig godt å ha henne på fanget, og tar han med på litt stelling, men han sliter med at jeg ammer mye på dagen.
Tror bhg blur veldig godt for både han og oss, nå er vi jo så bundet og må være mye inne.

Takk:) Han liker veldig godt å ha henne på fanget, og tar han med på litt stelling, men han sliter med at jeg ammer mye på dagen.
Tror bhg blur veldig godt for både han og oss, nå er vi jo så bundet og må være mye inne.
Ja amming er stor grunn å være sjalu på! Er sånn her også.. og går vi ut så er det i sandkassa rett utfor verandadøra! Hihi

Så synd han ikke skjerpa seg :(
Men når du vet det er rett å gjøre, så er det vel lettere.. masse lykke til med å kjempe saken. :)

nei det ble bare værre og værre med drikking, også kom det fram endel utroskap, å legger man masse økonomiske problemer på toppen, så orket je rett og slett ikke mere.... også vet jeg at sommeren er værste tida her i huset, så da tok je mot til meg å kastet han ut før sommeren kommer.....

så nå får vi se da hvor mye je må krangle, men har meldt bekymring på både helsestasjon og barnevernet, så da håper jeg dette løser seg.

Skal ikke nekte han samvær, bare i trygge omgivelser for vesla :)

nei det ble bare værre og værre med drikking, også kom det fram endel utroskap, å legger man masse økonomiske problemer på toppen, så orket je rett og slett ikke mere.... også vet jeg at sommeren er værste tida her i huset, så da tok je mot til meg å kastet han ut før sommeren kommer.....

så nå får vi se da hvor mye je må krangle, men har meldt bekymring på både helsestasjon og barnevernet, så da håper jeg dette løser seg.

Skal ikke nekte han samvær, bare i trygge omgivelser for vesla :)
Oj, ser at det har skjedd en del siden sist jeg var her inne.. Men bra at du har tatt mot til deg og gjort det som er rett for deg og vesla :) Trist når det ender slik, men viktig og prioritere seg selv og barnet slik du har gjort :)
Sender deg en klem :)

Tapatalking :thumright

Oj, ser at det har skjedd en del siden sist jeg var her inne.. Men bra at du har tatt mot til deg og gjort det som er rett for deg og vesla :) Trist når det ender slik, men viktig og prioritere seg selv og barnet slik du har gjort :)
Sender deg en klem :)

Tapatalking :thumright
Takk føler at dette var det eneste rette. :)

Sent from my GT-I9506 using BV Forum mobile app

Back
Topp