Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hurra
Enelig er du tilbake igjen.
Har savna deg
Håper du blir her inne nå
Det har gått greit, men det er fryktelig vanskelig å finne jobb her, og vi fortsatt venter på oppholdet til mannen! Det som er så bra at han lever lovlig og kan jobbe også! Godt å se at alt er bra med dereFikk med meg der var snakk om å flytte men ikke at dere har flytta! Så kjekt da! Og da gikk det den rette veien med alt da eller?
Sent from my iPhone using BV Forum
Alt er bra med mine søte små minsten er snart 3 mnd nå tiden går fort!
Det har gått greit, men det er fryktelig vanskelig å finne jobb her, og vi fortsatt venter på oppholdet til mannen! Det som er så bra at han lever lovlig og kan jobbe også! Godt å se at alt er bra med dere
Tenk så stor han er allerede Går det greit med han og storesøster?
Sent from my GT-I9305 using BV Forum mobile app
Heeii så gøy å se deg igjen!! Har tenkt på deg og håpt ting er bra hvordan er det med snuppa di? Var ikke hun veldig plaget med allergi? Håper det er under kontroll nå..
God klem og velkommen
Så bra det ordnet seg og hun la godt på seg flinka!Hei
Snuppa har det bra! La på seg fort, og er nå på normalen på vekta, og spiser utrolig mye (for det meste)
Maten er under kontroll, men den nye bhg trenger litt tid virker det som.. Har hatt et par gode doser feil mat der... Men de må jo få tid på seg de også, har ikke hatt barn med cøliaki der før
Hvordan går det med deg og dine??
Så bra det ordnet seg og hun la godt på seg flinka!
Håper bhg kommer seg fort også, selv om de er nye på cøliaki bør de få kontroll på det rimelig kjapt i mine øyne
Med oss går det fint snuppa vokser fort, prater masse og tester grenser hehe så kommer det lillebror i juni/juli
Ja, her kom lille Arwen Ellinor i full fart på morran den 24.04, så hun har blitt hele 5 dager gammel Her har sjalusien kommet snikende i går, selv om det er stas med baby. Tristan har fått bhg plass fra midten av juni, og det kjenner jeg skal bli veldig godtGår kjempe fint bortsett fra urolig gutt på kveldene overgangen fra en til to har vært lett på en måte, men vanskelig mtp storesøster og sjalusi, og min samvittighet på det da...
Men ellers supert hvordan går det med dere? Har lille kommet enda??
Ja, her kom lille Arwen Ellinor i full fart på morran den 24.04, så hun har blitt hele 5 dager gammel Her har sjalusien kommet snikende i går, selv om det er stas med baby. Tristan har fått bhg plass fra midten av juni, og det kjenner jeg skal bli veldig godt
Ja det blir veldig stas med en gutt ogsåÅ dere har fått vite at det er gutt! Så kjekt!
Her venter vi enda på at skravlinga skal begynne, men kommer nok etterhvert
Ja bhg burde jo nesten vært pålagt cøliaki kurs, men det er de jo ikke...
Går bra! Hun er veldig beskyttende over han, de sndre i bhg får ikke røre han når jeg leverer henne
Hjelper til en del også hun. Kjempe god storesøster
Ja er alene nå. Travelt er det, men det går greit. Får hjelp av mamma om det trengs, men det er sjeldent jeg trenger detHei, og velkommen tilbake! Her går alt sin vante gang, og det liker vi Så bra overgangen fra 1-2 småttiser har gått bra. Du er vel til tider alene med dem hvis mannen jobber offshore? Respekt! Hvordan går det med Ingrid og cøliakien? (var det hun hadde?)
Sent from my iPhone using Tapatalk -