hei jenter

missy1984

Forumet er livet
hei alle sammen[:D]

hvordan har dere hatt det i dag?
jeg har vært på jobb fått masse varer hatt skilleig mye å gjøre å dermed så gikk klokka fort og, nå har jeg kommet hjem sett litt på tv og spist middag skal straks i dusjen[:D]

også har jeg svart på alle inlegga som har kommet i løpet av dagen hihi gleder meg alltid til å komme inn å lese de etter lange dager på jobb hehe.

åssen går det med magene deres?
begynr å kjenne noe?
åssen er formen?

har drevet litt med hjemme siden min nå og har laget en side om min lille hi hi gå inn å titt da vel[:D]
kom gjerne med forslag[:D][:D][:D][:D][:D][:D] hint hint..

http://missy1984.piczo.com/?cr=6&rfm=y

Hei hei!
I dag har jeg vært hjemme og slappet av.. Skulle egentlig jobbe med matte i dag, men jeg klarer ikke å gjøre noe på egen hånd, det er så vanskelig..[&:] så i dag har jeg bare surfa rundt på nettet, kikka på stellekommoder, voksiposer, senger og alt sånt! Gleder meg til å begynne å handle![:D]

Om en times tid skal jeg og sambo en tur på trening. Må jo styrke kroppen så jeg klarer å løfte på den lille når h*n kommer![:)]

Formen er flott! Magen har vært litt rar de siste dagene, liksom hard, akkurat som at jeg er støl etter å ha trent, selv om jeg ikke har trent siden forige uke..[:)] Men det er på vei tilbake nå kjenner jeg.. Har ikke fått så mye gravidmage ennå, men har lagt på meg 1,5 kg..

Klem til alle!

I dag har eg vore på fysio.. Gjekk mest utover nakken i dag. Har fått kink, klarer ikkje bevege haudet [:@] Så gjekk lillemor og eg på senteret å venta på sambo en god time. Og ellers har vi berre vore heime å kosa oss. Magen veks litt etter litt, men har lagt på meg berre 100 gr. Og  har eg kjent i ca o veker no. Kjempe deilig følelse altså!!!

ORIGINAL: Grimera

Hei hei!
I dag har jeg vært hjemme og slappet av.. Skulle egentlig jobbe med matte i dag, men jeg klarer ikke å gjøre noe på egen hånd, det er så vanskelig..[&:] så i dag har jeg bare surfa rundt på nettet, kikka på stellekommoder, voksiposer, senger og alt sånt! Gleder meg til å begynne å handle![:D]

Om en times tid skal jeg og sambo en tur på trening. Må jo styrke kroppen så jeg klarer å løfte på den lille når h*n kommer![:)]

Formen er flott! Magen har vært litt rar de siste dagene, liksom hard, akkurat som at jeg er støl etter å ha trent, selv om jeg ikke har trent siden forige uke..[:)] Men det er på vei tilbake nå kjenner jeg.. Har ikke fått så mye gravidmage ennå, men har lagt på meg 1,5 kg..

Klem til alle!

heisan
skjønner deg godt ang matte,er skikkelig vanskelig å jobbe med det på egenhånd,trenger å få det inn med t skje jeg hehe.er ikke lett akkurat.

ja vært å titta litt på nettet her om dagen jeg og er så mye at det var vanskeliig å velge men har bestemt meg etter ultralyd da skal jeg begynne tihi.
driver å trener på spenst jeg men har ikke trent på en liten stund nå da men,skal begynne igjen snart,full skjerpings på meg snart hørt at når man trener at da blir det lettere å presse ut og tihi

i dag før jobb, så har jeg bare rydda litt hjemme.. ellers så sitter jeg her på jobb og kjeder meg!!! Jobber bare kvelden jeg nå, etter at jeg ble gravid. Er for mye løft og stress på formiddagsskiftet. Begynner og bli stusselig og sitte her kveld etter kveld men.. det er for et godt formål..hehe[:D]
Jammen bra det er internett her, så jeg jeg får vært litt på forumet..hehe.

ORIGINAL: Oktober07

Morsom side du har... [:D] Du er flink.. [:D]

Tja i dag har jeg studert litt, og det skal jeg gjøre nå om noen minutter også... Ellers har dagen i dag godt litt for fort... skjønner ikke hvorfor... [:D][:D] hehe... en tur i butikken, det var skuffenes... trodde kanskje jeg fant noe baby ting men da gikk jeg på feil sted... Men det var jo det jeg skulle finne ut om de hadde noe slikt...

Jeg er rar og litt vondt i maven... blir bekymret med en gang... hehe... Har lagt på meg flere kg, men ingen gravid mave... men det føles som om den er i nærheten, klarer ikke forklare hvorfor.... men det er et eller annet som dytter vei, hehe... feil å si det slik, men tror at maven som er på vei frem selv om det ikke synes... Kommer sikkert til å ta lang tid før det synes på meg også tipper jeg....

Men ellers har jeg fått inkalling til den rutine UL i dag, og det var jo morsomt [:D][:D][:D]

tuuusen takk hi hi...[:D] har jobba veldig mye med den[:D]er veldig gøy
åssen baby butikk har du vært i da?

ja skjønner bare litt vondt i magen tror man det er noe galt hehe,skjenner til den er egentlig ikke så rart i grunn er jo sååå mange som mister . men hjelper jo ikke å gå å bekymre seg heletiden hell så.

har fått mage jeg tiihi har blitt stor begynner nesten å lure på om jeg får tvillinger blir spennende å se på ultralyd hihi magen din kommer nok snart skal du se,brått så er den dær

ORIGINAL: MineBarnsMor

I dag har eg vore på fysio.. Gjekk mest utover nakken i dag. Har fått kink, klarer ikkje bevege haudet [:@] Så gjekk lillemor og eg på senteret å venta på sambo en god time. Og ellers har vi berre vore heime å kosa oss. Magen veks litt etter litt, men har lagt på meg berre 100 gr. Og  har eg kjent i ca o veker no. Kjempe deilig følelse altså!!!

ååååh det hørtes ikke noe godt ut..

ja er godt å kjenne at det vokser er jo et bra tegn det da hihi[:D][:D][:D][:D]

ORIGINAL: mayamy

i dag før jobb, så har jeg bare rydda litt hjemme.. ellers så sitter jeg her på jobb og kjeder meg!!! Jobber bare kvelden jeg nå, etter at jeg ble gravid. Er for mye løft og stress på formiddagsskiftet. Begynner og bli stusselig og sitte her kveld etter kveld men.. det er for et godt formål..hehe[:D]
Jammen bra det er internett her, så jeg jeg får vært litt på forumet..hehe.

ja det er jammen bra tihi,hva jobber du med da?[:)]

skjønner ossen du har det er for mye løft på tirdager på jobben min men i dag har jeg jobba da siden sjefen som jobber dagen måtte i et møte så da var det bare meg igjen da buuu[:@] men gikk bra da ei yngre jente hadde fri så da jobba hu med meg så hu tokk seg av det meste tunge. kjempe flink jente altså.fikk masse skryt av meg hihi [:D]

jeg jobber på hotell. Men vi er kun en på jobb av gangen, så vi mer eller mindre "driver hotellet" mens vi er på jobb. Så da er det en del bæring når det kommer til frokosten og bagasje for gjester og alt sånn på morgenen. Mye rydding og vasking. På kvelden kan jeg mer eller mindre sitte i resepsjon og være blid..hehe. Så jentene som jobber her er jo så greie med meg da at de bytter med meg, slik at jeg slipper formiddagen.

jeg jobber på hotell. Men vi er kun en på jobb av gangen, så vi mer eller mindre "driver hotellet" mens vi er på jobb. Så da er det en del bæring når det kommer til frokosten og bagasje for gjester og alt sånn på morgenen. Mye rydding og vasking. På kvelden kan jeg mer eller mindre sitte i resepsjon og være blid..hehe. Så jentene som jobber her er jo så greie med meg da at de bytter med meg, slik at jeg slipper formiddagen.

ja så snille de er hihi er ikke fullt så forståelses fulle os meg neida skal ikke klage liker meg veldig godt.

gøy å jobbe på hotell alltid hatt lyst til å stå i resepsjonen å ta i mot gjester å smile å være glad å skravle tihi,å se pen ut kan jo pynte seg litt dær da[:D]
heldig du.
[:D][:D][:D][:D]

hmm hvilket hotell jobber du på lillebroren min jobber som sevitør er lærling er det som ikke ligger så langt unna tune vannet vet du..åååååh nå husker jeg ikke hva det het hmm er egentlig fra rakkestad jeg c så jeg er godt kjent bodde en liten stund i særp og c[:D] før jeg flytta til pappan min

hehe.. jeg for min del er lei jobben min da.. men men.. Kunne godt tenkt meg og jobba på et større hotell, og kun jobba i resepsjon. Men vi får se etterhvert.

Du jobber med da?? Synd dem ikke er så forståelsessfulle hos deg.. slå i bordet..hehe

hehe.. jeg for min del er lei jobben min da.. men men.. Kunne godt tenkt meg og jobba på et større hotell, og kun jobba i resepsjon. Men vi får se etterhvert.

Du jobber med da?? Synd dem ikke er så forståelsessfulle hos deg.. slå i bordet..hehe

hehe ja jobber på bensin stasjon på shell er privat. jobber som butikk sjef.
hehe skal vi bytte ell ehhe hadde vært gøy å peøvd hihihi

ORIGINAL: missy1984

hmm hvilket hotell jobber du på lillebroren min jobber som sevitør er lærling er det som ikke ligger så langt unna tune vannet vet du..åååååh nå husker jeg ikke hva det het hmm er egentlig fra rakkestad jeg c så jeg er godt kjent bodde en liten stund i særp og c[:D] før jeg flytta til pappan min

Lokalkjent du da jo..hehe
Han jobber sikkert på Quality han da.. tenker jeg..
Jeg jobber ikke sarp jeg, men i halden.. Får se om jeg får rota meg til og finne noe og gjøre i sarp etter at ungen kommer ut..hehe

Hehe.. ja, bytter tvært jeg..hihi.
Om du jobber som butikksjef, så kan du vel delegere bort det tyngste arbeidet vel. Det bør jo folk ha forståelse for.. hvis de vet at du er gravid da..

ja stemmer det [:D][:D] ja ganske lokal kjent tihi bodd nedi dær i 17 år hehe[:D][:D]

ja han liker seg veldig godt hvertfall men kunne tenkt seg å jobba på collorline fantacy da.har søkt dær å greier fra sommern a

ja de veit det men jobber som regel med sjefen over meg igjen da så det er ikke så lett hehe når det gjelder dagtid for hvis jeg jobber kveld jobber han dag å omvendt så har vi engen som kan jobbe dag siden alle de andre går på skole. var skikkelig godt i påskeferien da tihi.

Hehe.. ja, bytter tvært jeg..hihi.
Om du jobber som butikksjef, så kan du vel delegere bort det tyngste arbeidet vel. Det bør jo folk ha forståelse for.. hvis de vet at du er gravid da..

ja stemmer det [:D][:D] ja ganske lokal kjent tihi bodd nedi dær i 17 år hehe[:D][:D]

ja han liker seg veldig godt hvertfall men kunne tenkt seg å jobba på collorline fantacy da.har søkt dær å greier fra sommern a

Får håpe han får den da.. for det blir nok mye moro i tillegg til jobb..[:D]

[:D]Må bare spørre, kan du flere språk??? ...tenkte på at du bl.a. sitter i resepsjonen...[:D]

jeg er ikke så altfor språkkyndig..hehe. Engelsk selvfølgelig.. litt tysk.. og forstår noe spansk..(men der svarer jeg på engelsk..)

hehe krysse fingra hi hi

Får håpe han får den da.. for det blir nok mye moro i tillegg til jobb..[:D]

Back
Topp