hei jenter

ORIGINAL: Oktober07

ORIGINAL: missy1984

ORIGINAL: Oktober07

Morsom side du har... [:D] Du er flink.. [:D]

Tja i dag har jeg studert litt, og det skal jeg gjøre nå om noen minutter også... Ellers har dagen i dag godt litt for fort... skjønner ikke hvorfor... [:D][:D] hehe... en tur i butikken, det var skuffenes... trodde kanskje jeg fant noe baby ting men da gikk jeg på feil sted... Men det var jo det jeg skulle finne ut om de hadde noe slikt...

Jeg er rar og litt vondt i maven... blir bekymret med en gang... hehe... Har lagt på meg flere kg, men ingen gravid mave... men det føles som om den er i nærheten, klarer ikke forklare hvorfor.... men det er et eller annet som dytter vei, hehe... feil å si det slik, men tror at maven som er på vei frem selv om det ikke synes... Kommer sikkert til å ta lang tid før det synes på meg også tipper jeg....

Men ellers har jeg fått inkalling til den rutine UL i dag, og det var jo morsomt [:D][:D][:D]

tuuusen takk hi hi...[:D] har jobba veldig mye med den[:D]er veldig gøy
åssen baby butikk har du vært i da?

ja skjønner bare litt vondt i magen tror man det er noe galt hehe,skjenner til den er egentlig ikke så rart i grunn er jo sååå mange som mister . men hjelper jo ikke å gå å bekymre seg heletiden hell så.

har fått mage jeg tiihi har blitt stor begynner nesten å lure på om jeg får tvillinger blir spennende å se på ultralyd hihi magen din kommer nok snart skal du se,brått så er den dær

Morsomt med tvillinger tror jeg [:D] Nei det var ingen baby butikk men jeg lurte på om de hadde noe da de har mye forskjellige... Smart Club, men det eneste de hadde var noen pysjer fra str 62 tror jeg det var.... hehe, var derfor det var skuffenes....

huf det var kjedelig da smart klub pleier de jo å ha mye rart[;)][:D]

er kanskje greit og ta et språk av gangen.. for og ikke rote det til..hehe.
Skulle gjerne tatt opp tysken min, for jeg kvir meg til og prate det.. bruker det ikke så ofte faktisk..

Back
Topp