Hei jenter.. =)

Jeg hadde feste blødning i en uke forigje svangerskap og trodde det var mensen, så er mulig :)  Vet ikke om tester slår ut mens du har festeblødning, jeg tok aldri noe test..

Håper du er gravid :)

Jeg hadde feste blødning i en uke forigje svangerskap og trodde det var mensen, så er mulig :)  Vet ikke om tester slår ut mens du har festeblødning, jeg tok aldri noe test..

Theo&mamma skrev:

Åhh? Har småblødd litt idag også, dette er da 5 dagen.. Hvordan var den da? Lite smerter, og ikke så mye som ved vanlig mens? Er nemlig sånn min er..  
Jeg får bare vente å se! :) Takk, det håper jeg også:)

ja, var ikke så vondt. Var bare den blødningen, hadde ikke veldig mensen følelse. Oppdater oss da ! :) Jeg håper på positiv test når jeg skal teste til onsdag, men er ikke så sikker i og med at jeg tok en tidlig en på fredag og den var negativ, men kanskje det var for tidlig å si da..  

Back
Topp