Hei jenter.. =)

~Prøver på nr 2.~

Andre møte med forumet
Håper på å komme inn her!

4 dager til forventet mens, og fikk svak posetiv clearblue idag.. Men tørr ikke helt å juble enda! (er det noen med erfaringer med svake streker på CL-testene forresten?)

Har masse symptomer, hatt de helt siden 2 dager etter EL.. Kvalm, mensmurringer, vondt i eggstokkene, spesielt høyre. VELDIG ømme pupper, kan såvidt ta på de! Svir på en måte..
Dette er 3 pp. Har en datter på 17 mnd fra før, så prøvetiden går litt fortere denne gangen..
Sist tok det 7 pp.
Mye venting!

Krysser fingrene for dere andre også!
 
Kysser fingrene for deg :) prøver selv på nr 2.. min datter er 19 mnd.. Går det raskere å bli gravid med andre mann? Har hatt de samme symtomene som deg, unntatt ømme pupper. Det hadde jeg ikke sist gang helle, litt på slutten.
 
Spennende da! :)
Ang det om det går raskere å bli gravid med andremann vet jeg ikke.. Men har hørt om de som bruker lang tid på første, og får det til ved første forsøk på andre. Og omvendt.
Men er kanskje bare tilfeldig..

Masse lykke til! :D
 
hei hei, sniker fra oktoberforumet jeg. Jeg har fått flere svake streker med CL uten å ha vært gravid men da har streken kommet rett før eller etter 5 min . Ta en clearblue Digitaltest så får du det skriftlig:D
 
ah, så spennende! høres lovende ut! krysser fingrene for deg:) kjenner meg igjen i de symtomene du beskriver, selv om det er bare 5 dager etter el...  Er i min første pp, så har ikke det store håpet om at det klaffer..men kan heller ikke la vær å ha et lite håp:) lykke til:))
 
Spennende:):) Har du tatt ny test i dag? Er så spent:) hehe kanskje du blir den første som tester postivt på aprilbaby:):)

Jeg tør ikke å håpe engang for min del....uff!:)har alltid klaffa på første forsøk her i gården(har to) men den siste lar vente på seg:(
 
Så snille og søte dere er!!

Nå skal dere høre.. Jeg har fått sterkere og sterkere streker i dagene som har vært, og den jeg tok med CB igår tidelig var faktisk bred og fin blå strek, og den var sånn i 15-20 min. Håpet gikk jo rett til værs da!

Og idag, kom den opp som svak blå og tynn strek. Veldig tydelig.

Billigtestene jeg har tatt reagerer jo ikke, men de er faktisk gått ut på dato for 2 mnd siden.. Har det noe å si tror dere?!:O

Jeg blør litt også, begynte 3 dager før IKM, noe som aldri skjer! Syklusen min er klokkeklar, og har alltid kommet på dag 29. Nesten ikke smerter, bare små murringer.. Så jeg er bare forvirra, og egentlig lei meg, for jeg trodde virkelig at jeg var gravid denne gangen...
Men hva er sjansen? Blør og posetiv test? Høres jo ikke bra ut..

Hvordan går det med dere andre?? Håper det klaffer for dere, og at vi kunne kommet på samme forum i 9 hele mnd!! :))
 
hmmmm, forferdeilig frustrerende... kjenner til følelsen...
det værste mulige svaret er dessverre; vente å se.... huff ikke akkurat det svaret man vill ha ;) men men .... krysser for deg! gi oss en oppdatering m bilde neste gang
 


storesøster skrev:
hmmmm, forferdeilig frustrerende... kjenner til følelsen...
det værste mulige svaret er dessverre; vente å se.... huff ikke akkurat det svaret man vill ha ;) men men .... krysser for deg! gi oss en oppdatering m bilde neste gang

Ja, det er det altså..
Men du har helt rett, kan bare vente å se, og håpe på det beste! :)
Ellers prøver vi å tenke posetivt, at går det ikke denne mnd, så kanskje det klaffer neste mnd! :)

Takk

 
Sniker fra mars. Den høres ut som at du kan ha hatt en kjemisk graviditet(derfor vi testomane ikke bør ta tester før IKM). Jeg ville tatt meg en tur til legen og fått de til å måle hcg, og se om du har noen stigning. Krysser fingrene for deg:)
 
Ja, en digital test vil jo gi deg svar. Men jeg ville ventet til noen dager etter forventet mens. Sånn for sikkerhets skyld. emoticon

Jeg har også mensmurringer, humørsvingninger, ømme pupper (startet idag), ikke kvalm enda, men har veldig dilla på fun light saft (appelsin og jordbær/rabarbra) og speilegg og bacon.. hehe..
 
Så spennende!! Håper du er gravid!;D

Ja skal kjøpe en digital, men ikke før om noen dager.. vet at visst jeg har den i hus, så tar jeg den med engang hehe;)

Ikm er idag, og tok den siste CB jeg hadde, og den ble sterk positiv med engang. Så forvirrende dette;)

Ømme bryster, kjennes ut som jeg har gangsperr i hele kroppen, er støl.. (og jeg trener ikke, haha)

Venter i spenning;)
 
Hvis du har fått en sterk CB så er du nok gravid!! :) Håper samme skjer med meg :P HAdde sterk el-test i dag, og en svak strek på billigtest (MEn disse er fra ebay og har fått mange skyggestreker på disse før, uten å være gravid..) Så i morgen ryker det en digitaltest! Håper å holde deg med selskap her inne altså :)
 


Bondekløna skrev:
Hvis du har fått en sterk CB så er du nok gravid!! :) Håper samme skjer med meg :P HAdde sterk el-test i dag, og en svak strek på billigtest (MEn disse er fra ebay og har fått mange skyggestreker på disse før, uten å være gravid..) Så i morgen ryker det en digitaltest! Håper å holde deg med selskap her inne altså :)


Tja, jeg klarer bare ikke slå meg til ro med det.. For billigtestene slår jo ikke ut, ikke den Rsfu testen heller.. Kun clearblue.. Har ikke testa med digital enda da, den trenger jo litt mer hcg enn disse vanlige cb'ene..
Så er det denne blødningen!

Nei får vente å se;)

Håper du får posetiv test! :D
 
jeg tror du er gravid:) Og det er ikke for tidlig å ta en cb didgital nå:) Jeg tok en 4 dager før forventet mens ved forrige graviditet og den ble positiv:) Så løp og kjøp:)
 
Og forresten..denne blødningen du hadde tror jeg kan være en liten festeblødning:) Den kommer jo gjerne i det egget graver seg ned ,som ofte er et par dager før mensen:)

Nei ta en didgital test-må bare si at den jeg tok ,tok jeg på ettermiddagsurin og ikke morgenurin og den slo ut:)
 


Angel78 skrev:
Og forresten..denne blødningen du hadde tror jeg kan være en liten festeblødning:) Den kommer jo gjerne i det egget graver seg ned ,som ofte er et par dager før mensen:)

Nei ta en didgital test-må bare si at den jeg tok ,tok jeg på ettermiddagsurin og ikke morgenurin og den slo ut:)



Ja, men ved festeblødning, så blør man vell ikke så mye, og så lenge?:/
Tror løpet er kjørt, billigtester slår ikke ut, de som skal være så sensetive.. Tok en CBD 2 dager før forventet mens, selv om jeg blødde, men sto ikke gravid..

Noe dritt dette:(
 
Nei altså hvor mye og lenge man blør ved festeblødning aner jeg ikke. Har aldri hatt det:)
Men hvor lenge blødde du? Har hørt om de som hadden 2 -3 dager med festeblødning og da:)

Og for å ikke ta fra deg håpet heeelt kan jeg jo fortelle deg at siden du tok testen midt i det som kan ha vært en festeblødning,vil jo ikke en test slå positivt ut da HCG ikke skilles ut før etter at egget har festet seg:..

Men men ..noe dritt å ikke vite ja:(....og jeg som var så sikker også. Synes det var så rart at den ene fra cb skulle vise så feil...

 
heihei :)

har et lite håp om å komme inn her... om jeg er gravid har jeg termin rundt den 1 april tror jeg...venter mens om noen få dager, tok en test i dag for klarte ikke vente lenger- men den viste negativt... lurer på om jeg testa litt for tidlig og at den kan bli positiv i løpet av noen dager... noen som har opplevd det?
skal også sies at jeg testa meg på ettermiddagen i dag...har kanskje noe å si det også når det evt er så tidlig i svangerskapet...
 
Back
Topp