Hei jenter! Noen her?

Så spennende <3 krysser fingrene for deg.
Jeg blør fortsatt etter SA. Tror vel at jeg kanskje har EL ca nyttårsaften da, eller rett over nyttår, hvis alt fungerer som normalt igjen etter SA. Kan da håpe på termin i slutten av september... :)
Ferdig med blødningen i dag her. Håper på eggløsning i romjulen en gang. Krysser fingrene for at vi møtes igjen i september-forumet ❤️
 
Så spennende <3 krysser fingrene for deg.
Jeg blør fortsatt etter SA. Tror vel at jeg kanskje har EL ca nyttårsaften da, eller rett over nyttår, hvis alt fungerer som normalt igjen etter SA. Kan da håpe på termin i slutten av september... :)
Så trist med SA :( her sitter redselen litt igjen etter MA i uke 7 i september. Håper det klaffer fort for dere igjen, det er så vondt med abort :(
 
Dere er så heldige:Heartred Hører til september2021, fikk positiv test på juleaften, og hadde termin 5 september. 4 September kom verdens vakreste lille skatt:dummy: Lykke til alle september mamma’er dere har en herlig tid i vente:Heartblue:Heartpink
 
Ble litt mer virkelig nå ❤️
 

Vedlegg

  • 4DE7E337-579F-45E8-8EA5-2D74D4A6168F.jpeg
    4DE7E337-579F-45E8-8EA5-2D74D4A6168F.jpeg
    1,2 MB · Visninger: 33
Fikk positiv test i går. Termin 2 september. Håper dette går veien <3
 
Hei.:greet008 Har lusket rundt her inne noen dager nå. Er livredd for å miste igjen etter SA for litt over et år siden. Veien har vært lang og tung, men nå har jeg endelig testet positivt igjen, dette er siste søskenforsøk IVF. Termin er 3.september, prøver å slappe av og nyte dette, men hodet er kaos alle veier! Håper alle har en fin jul :santa
 
Hei.:greet008 Har lusket rundt her inne noen dager nå. Er livredd for å miste igjen etter SA for litt over et år siden. Veien har vært lang og tung, men nå har jeg endelig testet positivt igjen, dette er siste søskenforsøk IVF. Termin er 3.september, prøver å slappe av og nyte dette, men hodet er kaos alle veier! Håper alle har en fin jul :santa
Gratulerer så mye :love7
 
Back
Topp