Hei jenter! Noen her?

Selda

Glad i forumet
Ja, jeg sniker her inne for en magefølelse sier at jeg kommer til å høre til her :p
Mye mulig jeg tar feil, men det er da lov å hilse litt på tanken :hello


Flere som sniker? :D
 
Det er isåfall August du hører til, er ekstremt tidlig å vite om du skal ha i september nå
 
Ja, jeg sniker her inne for en magefølelse sier at jeg kommer til å høre til her :p
Mye mulig jeg tar feil, men det er da lov å hilse litt på tanken :hello


Flere som sniker? :D
Tok meg en liten tur innom her jeg også. Ble gravid med termin 12. august, men ser ut som jeg mister nå. Håper jeg blir gravid på nytt med termin i september. Akkurat samme skjedde for to år siden i så fall!
 
Last edited:
Jeg håper også å få komme inn her etterhvert :smiley-angelic001
 
Håper på å komme inn her! Må bare vente igjennom lange dager med tr og venting på el først:wtf:
 
Hadde EL en uke tidligere enn vanlig, er 3 DPO nå.. nervepirrende dager :nailbiting:
 
Jeg krysser også fingrene for å få være med her! Har eggløsning ca denne helgen og mannen har vært på jobbreise hele uken, sykt dårlig timing :nailbiting: Kommer hjem i morgen da, så da er det bare å kjøre på :thumleft Har såå lyst å kunne ta en tidligtest og overraske ham med nyheten på julaften :Heartbigred Men bare vår andre prøveperiode, så jeg er vel ganske realistisk, men lov å håpe :love7
 
spennende! Du må oppdatere oss❤️ Når har du tidligere fått positiv test evt?

jeg har tre svangerskap bak meg, og har alltid testet positiv før ikm, men nå vet jeg ikke om ikm blir fremskyvet siden EL kom tidligere. Tenker å teste fra 8-9 dpo ❤️
 
Last edited:
Jeg krysser også fingrene for å få være med her! Har eggløsning ca denne helgen og mannen har vært på jobbreise hele uken, sykt dårlig timing :nailbiting: Kommer hjem i morgen da, så da er det bare å kjøre på :thumleft Har såå lyst å kunne ta en tidligtest og overraske ham med nyheten på julaften :Heartbigred Men bare vår andre prøveperiode, så jeg er vel ganske realistisk, men lov å håpe :love7
Vi er i akkurat samme posisjon! ❤️❤️
 

Vedlegg

  • upload_2021-12-11_8-37-39.png
    upload_2021-12-11_8-37-39.png
    123,4 KB · Visninger: 14
Blir ikke termin i september, men den lille spiren kan plutselig velge å komme i september samme hva termin sier. Så titter litt innom her, tenker jeg, ettersom jeg har termin så sent i august :p

Gleder meg til å se mer liv og røre her :D
 
Hadde termin 2. August. Skulle vært 7+4 i dag, men i går (etter 10 dager med spotting og blødning) så kom hele fosteranlegget ut. Alt håp for at det fortsatt er liv mao over ....triiiist - MEN såååå håpefull nå da for en sen septemberspire. Made in christmas er jo ikke dumt det heller :)
 
Hadde termin 2. August. Skulle vært 7+4 i dag, men i går (etter 10 dager med spotting og blødning) så kom hele fosteranlegget ut. Alt håp for at det fortsatt er liv mao over ....triiiist - MEN såååå håpefull nå da for en sen septemberspire. Made in christmas er jo ikke dumt det heller :)
Litt samme som meg, bare at jeg mistet 5+3. Håper vi begge blir gravide på nytt i julen. Når forventer du eggløsning? Med datteren min ble jeg gravid i november, og så satt spiren med henne i desember, så håper litt det samme skjer nå ❤️
 
Jeg fikk disse idag, 9 dpo :nailbiting: spent på om de utvikler seg strekere de neste dagene. Termin blir 2 september hvis alt går bra ❤️
 

Vedlegg

  • CADF14A3-D5DA-4865-BEC3-4C9AFBAC7133.jpeg
    CADF14A3-D5DA-4865-BEC3-4C9AFBAC7133.jpeg
    278,4 KB · Visninger: 71
  • BCA8F28E-10D7-40E5-84E2-DE53CA21015B.jpeg
    BCA8F28E-10D7-40E5-84E2-DE53CA21015B.jpeg
    268,8 KB · Visninger: 72
  • F9B491EF-7ADF-4CAB-88FD-89A71844A07F.jpeg
    F9B491EF-7ADF-4CAB-88FD-89A71844A07F.jpeg
    203,2 KB · Visninger: 70
Litt samme som meg, bare at jeg mistet 5+3. Håper vi begge blir gravide på nytt i julen. Når forventer du eggløsning? Med datteren min ble jeg gravid i november, og så satt spiren med henne i desember, så håper litt det samme skjer nå ❤️
Så spennende <3 krysser fingrene for deg.
Jeg blør fortsatt etter SA. Tror vel at jeg kanskje har EL ca nyttårsaften da, eller rett over nyttår, hvis alt fungerer som normalt igjen etter SA. Kan da håpe på termin i slutten av september... :)
 
Back
Topp