Hei, her er jeg og spirelire

Jeg har en sånn merkelig kvalme som starter rundt kl.12 hver dag [emoji23] har ikke slått feil i 4 dager. Er ikke spykvalm heldigvis. Er kald, og plutselig svett, kjenner litt merkelige ting der nede, såre pupper og fått store blodårer! Er trøtt. Prøvde å gå tur i sta, den ble ikke så lang [emoji13] eeeellers så er ting greit.. tror jeg [emoji28]

Kald og svett her og men heldigvis ikkje kvalm. Kler på meg mett med klær og tepper for så å kaste alt av meg igjen 5 min etterpå [emoji23]
Hehe! Kondisjonen er på bånn nett no ja. Eg må prøve å få tatt ein tur etter at vesla er levert i Bhg i mårra [emoji85]

Kald og svett her og men heldigvis ikkje kvalm. Kler på meg mett med klær og tepper for så å kaste alt av meg igjen 5 min etterpå [emoji23]
Hehe! Kondisjonen er på bånn nett no ja. Eg må prøve å få tatt ein tur etter at vesla er levert i Bhg i mårra [emoji85]
Ja, tenker jo at jeg vil holde meg i form! Men det er litt lettere sagt enn gjort [emoji28][emoji26]

Ja, tenker jo at jeg vil holde meg i form! Men det er litt lettere sagt enn gjort [emoji28][emoji26]

Ble dradd med ut på løpetrening i dag av gubben, så det ble 1000m bakkeintervall [emoji28]
919244f0aa69110860f02e861016bb5c.png

Back
Topp