Prøverpånr3, håper på ett mirakel ❤️
Blir kjent med forumet
En ekte sotrastril her [emoji85][emoji1310]
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Jeg har en sånn merkelig kvalme som starter rundt kl.12 hver dag [emoji23] har ikke slått feil i 4 dager. Er ikke spykvalm heldigvis. Er kald, og plutselig svett, kjenner litt merkelige ting der nede, såre pupper og fått store blodårer! Er trøtt. Prøvde å gå tur i sta, den ble ikke så lang [emoji13] eeeellers så er ting greit.. tror jeg [emoji28]
Ja, tenker jo at jeg vil holde meg i form! Men det er litt lettere sagt enn gjort [emoji28][emoji26]Kald og svett her og men heldigvis ikkje kvalm. Kler på meg mett med klær og tepper for så å kaste alt av meg igjen 5 min etterpå [emoji23]
Hehe! Kondisjonen er på bånn nett no ja. Eg må prøve å få tatt ein tur etter at vesla er levert i Bhg i mårra [emoji85]
Ja, tenker jo at jeg vil holde meg i form! Men det er litt lettere sagt enn gjort [emoji28][emoji26]
What? Serr? Du er gæærn [emoji23][emoji23] jeg har litt å holde følge med ser seg [emoji28]Ble dradd med ut på løpetrening i dag av gubben, så det ble 1000m bakkeintervall [emoji28]
What? Serr? Du er gæærn [emoji23][emoji23] jeg har litt å holde følge med ser seg [emoji28]
Hehe. Ser ut som du skal klare å være sprek lenge [emoji4]Blir spennende å sjå kor "treig" eg blir i løpet av året [emoji23]