Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Så gøy [emoji2] morsomt å være helt like, og gratulerer til deg også med positiv test! [emoji2] er det din første spire også?
Omg!!! Det var det jeg visste!!! GRATULERER!! Så fint at vi fikk komme i samme termingruppe ble superhappy nå!!!Jeg tok min første digitale i dag, og gjett om jeg ble glad! Selv om alle i prøveforumet visste det etter at jeg postet en litt svak positiv cb pluss i går, så var jeg fortsatt usikker og litt redd for hva digitale ville si [emoji4][emoji4] Men nå er det bevist, og jeg gleder meg til å fortsette denne reisen sammen med dere flotte damer [emoji7][emoji7]
Er i dag 4uker på vei og
Termin er ca. 15 februar
Woohoo [emoji2][emoji2][emoji2]
Gratulerer [emoji3][emoji254]
Gratulerer [emoji7][emoji7][emoji1348]
Gratulerer!
Gratulerer [emoji322][emoji322]
Tusen takk [emoji1]Gratulerer så mye
Haha [emoji38] yes! De gamle er eldst! Sånn er det bare [emoji28][emoji28] fin dialekt btw [emoji6] Telemark?Så gøy! Gratulere så mykje! No blir vi fleire "gamlinger" her inne og jo [emoji23]
JAAAAA [emoji1][emoji1] alle visste det jo, utenom meg.. [emoji28][emoji28][emoji28] kjempe gøy å kunne følge hverandre [emoji38][emoji38]Omg!!! Det var det jeg visste!!! GRATULERER!! [emoji173]️[emoji173]️[emoji173]️ Så fint at vi fikk komme i samme termingruppe ble superhappy nå!!!
Haha [emoji38] yes! De gamle er eldst! Sånn er det bare [emoji28][emoji28] fin dialekt btw [emoji6] Telemark?
Åååja. Du lurte meg [emoji28] hvilke årsmodell er du? Mulig du har sakt det.. Men finner det ikke igjen [emoji28]Utvanna og utblanda vestlandsdialekt (stril)
Åååja. Du lurte meg [emoji28] hvilke årsmodell er du? Mulig du har sakt det.. Men finner det ikke igjen [emoji28]
Åh har du bilde av den første testen du tok? var inne på prøver forumet for å se om jeg fant, men det gjorde jeg ikkeJAAAAA [emoji1][emoji1] alle visste det jo, utenom meg.. [emoji28][emoji28][emoji28] kjempe gøy å kunne følge hverandre [emoji38][emoji38]
Jeg la ut på teste date 2-4 juni. Men deler det GJERNE igjen [emoji16]Åh har du bilde av den første testen du tok? var inne på prøver forumet for å se om jeg fant, men det gjorde jeg ikke
Gode gamle 85'ern [emoji16] men 1 år yngre enn meg da.. typisk altså. [emoji13] hahaDen gode 85-årgangen
Gode gamle 85'ern [emoji16] men 1 år yngre enn meg da.. typisk altså. [emoji13] haha
Hvordan føler du deg i dag?
Jeg har en sånn merkelig kvalme som starter rundt kl.12 hver dag [emoji23] har ikke slått feil i 4 dager. Er ikke spykvalm heldigvis. Er kald, og plutselig svett, kjenner litt merkelige ting der nede, såre pupper og fått store blodårer! Er trøtt. Prøvde å gå tur i sta, den ble ikke så lang [emoji13] eeeellers så er ting greit.. tror jeg [emoji28]Bortsett fra litt mensvondt og dårlig pust så er formen fin [emoji2] og du då?
Se der ja! så rart rfsu'en var helt blenda.. men de er jo ikke kjent for å få sterke streker uansett så men den andre du tok var jo veldig tydelig da!Jeg la ut på teste date 2-4 juni. Men deler det GJERNE igjen [emoji16]
[emoji2] så sprøtt å se at det krysset vokste fram! Dagen før denne tok jeg RFSU som du tok. Den ble supermega-blenda
Så jeg ble jo mild sagt sjokkert dagen etter!
Hehe, veldig glad jeg dro ned å kjøpte ny type test [emoji2][emoji106]Se der ja! så rart rfsu'en var helt blenda.. men de er jo ikke kjent for å få sterke streker uansett så [emoji14] men den andre du tok var jo veldig tydelig da!