Hei, her er jeg og spirelire

Dyrepasseren

Elsker forumet
Febbisbebbis'18
Juliknøttene 2022
Jeg tok min første digitale i dag, og gjett om jeg ble glad! Selv om alle i prøveforumet visste det etter at jeg postet en litt svak positiv cb pluss i går, så var jeg fortsatt usikker og litt redd for hva digitale ville si [emoji4][emoji4] Men nå er det bevist, og jeg gleder meg til å fortsette denne reisen sammen med dere flotte damer [emoji7][emoji7]

Er i dag 4uker på vei og
Termin er ca. 15 februar

378fe60b5fac4ac281e1e1d580ada841.jpg

Woohoo [emoji2][emoji2][emoji2]

Gratulerer med den positive testen! ✨

Jeg tok min første digitale i dag, og gjett om jeg ble glad! Selv om alle i prøveforumet visste det etter at jeg postet en litt svak positiv cb pluss i går, så var jeg fortsatt usikker og litt redd for hva digitale ville si [emoji4][emoji4] Men nå er det bevist, og jeg gleder meg til å fortsette denne reisen sammen med dere flotte damer [emoji7][emoji7]

Er i dag 4uker på vei og
Termin er ca. 15 februar

378fe60b5fac4ac281e1e1d580ada841.jpg

Woohoo [emoji2][emoji2][emoji2]

Gratulerer så mye og velkommen hit [emoji3][emoji3]

Gratulerer!

Vi har hatt en ganske lik dag så langt. Fikk positiv ebay-test igår, og positiv cb digital idag. "Gravid 1-2". Min utregning viser at vi også har samme termindato :)

Gratulerer å velkommen skal du være :D

Gratulerer og velkommen inn til oss [emoji4]

Velkommen og gratulerer igjen [emoji7]

Gratulerer!

Vi har hatt en ganske lik dag så langt. Fikk positiv ebay-test igår, og positiv cb digital idag. "Gravid 1-2". Min utregning viser at vi også har samme termindato :)

Yahoo og velkommen hit! Dette blir morsomme mnd fremover [emoji173]️[emoji173]️

Gratulerer så masse!!! [emoji5]

Gratulerer så mye! :D
Tusen takk! Sååå spennende! [emoji38]

Gratulerer!

Så gøy [emoji2] morsomt å være helt like, og gratulerer til deg også med positiv test! [emoji2] er det din første spire også?

Back
Topp