Hei, hei!

babyT

Forumet er livet
Da flytter jeg inn her. Etter fire års prøving klaffet det på den 7. innsettingen. Har hatt 3 ICSI-forsøk (ferskforsøk) og 4 fryseforsøk. Spiren satt på det siste ferskforsøket. 6 egg på frys.

Kvalmen har allerede meldt sin ankomst, men jeg tar imot den med glede
 
Velkommen hit! :) :) Så kjekt med fleire icsi-barn her!

Her er også kvalmen på plass, trudde det berre var lutinusen, men må innsjå etter nokre dagar uten at det nok ikkje er den som kan skuldast på..men som du seier, Velkommen skal den vere :)
 
Hehe, denne kvalmen skyldes IKKE Lutinus, nei. Har brukt det så pass mange ganger uten å være kvalm, og har da heller ikke vært gravid, så da kvalmen kom tidlig denne gang, sammen med tunge, varme bryster tok vi en tidlig test. Kvalmen har økt på de siste dagene, noe jeg anser som positivt.

Nå venter jeg i spenning på telefon fra Haugesund for å fortelle dem den gode nyheten. Må huske å spørre om hvor lenge jeg skal gå på Lutinus og Klexane. Sist svangerskap brukte jeg progestan og skulle da ta de fram til uke 12.
 
Hei og velkommen!
Kjekt å se icsi-spirer her.
Min yngste på 9 mnd er også en icsi-spire <3
Gratulerer!
 
Takk :)

Nå venter vi spent på UL 11.12. Satte inn to egg, så lurer jo veldig på om det er en eller to her inne.
 
Da flytter jeg inn her. Etter fire års prøving klaffet det på den 7. innsettingen. Har hatt 3 ICSI-forsøk (ferskforsøk) og 4 fryseforsøk. Spiren satt på det siste ferskforsøket. 6 egg på frys.

Kvalmen har allerede meldt sin ankomst, men jeg tar imot den med glede
Gratulerer og velkommen :D Her har også kvalmen på plass.
 
Back
Topp