Hei hei :)

Mar11jun13jan15

Glad i forumet
Hei alle sammen :)
Har vært innom og sett en gang i blant, dere virker som en trivelig gjeng og håper at jeg kan få være her sammen med dere? :)
Er en jente på 28 år som venter nr 3, har to gutter fra før på 3 og 1 år, var en del inne på juni forumet i 2013 med nr 2' og trivdes veldig bra :)
Er nå snart i uke 19 med termin 23 januar, og denne gangen venter vi mest sannsynli ei lillesøster <3 :)

Lurer litt på en ting når jeg først skriver, har den siste uken kjent et press på høyre side av magen, ca 4-5 cm over navelen.. Som på en måte flytter litt på seg om jeg reiser meg opp fra sofan eller sengen, og bruker magemusklene . Kjenner det også når jeg for eksempel står og henger opp klesvask eller gjør helt hverdagslige ting.
Er det noen av dere som har det slik? Tenker jo at det er for tidlig for at det er babyen som ligger så langt oppe allerede?!
Nån som har et lurt svar eller en ide om hva det kan være? :)

Hei.
Velkommen og gratulerer :D

Uke 19, jo da, det kan være mulig. Selv synes jeg kan kjenne spark på siden ved navle høyde.
På kontroll hos JM var lille ikke så veldig langt unna navlen da heller, selvom den lå litt under.

Dette er jo snart 2 uker siden.

Har du hatt OUL enda? Siden dere kanskje får ei frøken denne gangen? Har du vært på noen kontroll enda da?

Kan jo være babyen, eller kanskje tarmene som rører på seg:p
Da jeg var på kontroll for litt over en uke siden(er 19 uker i dag) så lå livmoren akkurat på navlen. Så mulig at ettersom dette er nr 3 så er den enda høyere opp:)

❤️Gutt november 2012❤️

❤️Termin 17. Januar❤️

Jeg er vel... 21-22 uker på vei, med morkaka på fremsiden. Jeg kjenner bare spark og bevegelse på sidene, kjenner musklene strekker seg og jeg får lettere kramper.
Når jeg var på ultralyd, så var livmora mi langt over navlen... Og jeg fikk ganske sjokk hvor høyt opp alt lå.

Sent from my iPhone using BV Forum

Takk for svar :)
Har vær på oul ja :) Det er nok som dere sier, enten babyen eller noe annet lurtnsom flytter på seg. Men gått å høre noen andre mene at det kan være det, og ikke bare meg ;)

Back
Topp