Hei hei :)

caledonia

Glad i forumet
Titter innom her, og satser på at jeg blir her lenge :) . Terminkalkulatorene er ikke helt enige om når lille skal komme. Det varierer mellom 27feb - 2 mars.

Jeg er 30 år og har ei jente på 1 år fra før :)
 
Gratulerer så mye og velkommen til oss :D da ville jeg stolt på den til bv enn så lenge :) den er veldig lik slik legen regner ut termin:)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Gratulerer :)
Er enig med Hope90, den på bv er til å stole på :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Gratulerer så mye og velkommen til oss :D da ville jeg stolt på den til bv enn så lenge :) den er veldig lik slik legen regner ut termin:)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡

Takker :) Den sier 28 februar, men sist svangerskap hadde jeg menstermin 13 juni, men så ble den flyttet til 23 etter ul. så jeg holder meg her med marsgjengen :)
 
Hei! :) så hyggelig! Litt samme greia her - menstermin sier 23. Februar men hvis jeg regner ut ifra unnfangelse blir det 3. Mars litt forskjell men.. Kommer vel når h*n kommer! :)



Sent from my iPhone using BV Forum
 
Takker :) Den sier 28 februar, men sist svangerskap hadde jeg menstermin 13 juni, men så ble den flyttet til 23 etter ul. så jeg holder meg her med marsgjengen :)
Det må du gjerne gjøre :D har en følelde på selv jeg at jeg vil bli flyttet litt tilbake ved ul :)

♡♡Termin 01.03.2015♡♡
 
Gratulerer og velkommen :)

Sent from my GT-I9505 using BV Forum mobile app
 
Gratulerer :)

*jente april 2009*
*gutt juli 2012*
*lille spire mars 2015*
 
Back
Topp