Hei hei :)

Firfisle89

Glad i forumet
Noen fler her som føler at alt strekker seg nederst i magen ? Jeg er skikkelig plaget, å kan ikke huske at det var sånn sist Svangerskap, (7år siden). Ikke vondt, men veldig ubehagelig. Er dette normalt ?

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg har en sånn følelse av at jeg har spist for mye på en måte. At det liksom strekker og er ubehagelig. . Vanskelig å forklare

Sent from my GT-I9300 using BV Forum mobile app

Hos meg kjennes det mest ut som det ligger i eggstokkene, veldig vanskelig å forklare :-/

Det er vel ligamentsmerter tenker jeg. Google det, så ser du at det er helt vanlig. :) Det kan hugge i ganske kraftig, men det er helt vanlig. (Det kommer gjerne når du reiser deg bått, nyser, strekker deg osv.)

Tusen takk for svar! Kan virke som om det er det :-)

Etter hvert går dette over i mye kynnere for mange, da kan magnesiumtilskudd være lykken :)

Jeg får det også innimellom, ikke så mye nå. Men veldig mye tidligere. Så regner med det er voksesmerter, ubehagelig. Men ikke farlig :)

Har sånne eg og! Men veldig opp og ned i fra dag til dag!!

Termin: 5.jan

❤️min første❤️

Ligamentsmerter er for meg helt annerledes. På kvelden har jeg en kynnerfølelse. Og innimellom Ligamentsmerter. Dey kjennes mer ut som stikking eller strekking :)

Noen fler her som føler at alt strekker seg nederst i magen ? Jeg er skikkelig plaget, å kan ikke huske at det var sånn sist Svangerskap, (7år siden). Ikke vondt, men veldig ubehagelig. Er dette normalt ?

Samme her, og det er vondt hvis jeg strekker meg skikkelig eller nyser hardt hehe :P

Back
Topp