hei hei..

Jeg er 28 år. Fra trøndelag. Har en gutt født mai 2011, oktoberbarn 2009 og julibarn 2007

Jeg er 28 år fra Sarpsborg, har ei lita oktober 2011 jente, og venter en liten baby nå i desember. ♡

☆App

Hei er en fembarns mor som bor med mann,barn og to hunder et stykke utenfor Bergen:-)
To gutter på 16 og 12år og tre snå jenter på snart 3(august),snart 2(september) og minsten som blir 6 uker i morgen:-)

Sent from my GT-P7310 using BV Forum mobile app

Jeg er en jente på 26 år,gift og bor i Oslo/Libya... Flytter for godt ned dit den 29.
Vi har 2 barn,en gutt som er født i oktober 2011,og en jente som er født i oktober 2012 :)
Hektisk,men koselig <3

Hei hei.

Har ikke vært aktiv på en stund men tenke å begynne litt nå igjen :) har en jente født juni 2011:)

Har søkt meg inn på skolen fra høsten, men kommer jeg ikke inn, blir det å prøve på en lillesøster eller bror :)

Jeg er 23 år, og bor i Kristiansand. Har samboer og en liten godgutt som egentlig skulle blitt julibarn men som valgte å holde seg inne til i begynnelsen av august 2011 :P
Drømmer om en liten en til veldig snart, men da må jeg i så fall få overtalt sambo, for han er ikke helt klar for det enda :P

Jeg er 33 år og har en gutt født i 09 og en jente født i 11. Hadde termin i desember med begge, men de ville begge to ut i november, så de skiller 4 dager på 2 år mellom.

Jobber nå 80% som ped-leder i bhg. Begge ungene går også i barnehage, men ikke min.

Koselig at det er litt folk innom her enda:)

Hei. Jeg er 24 blir 25 år i år.
Har en gutt født mars 11 og er nå gravid med enda en gutt. Som ventes i august/september :)
Er fra sørlandet, nærmere bestemt ett lite tettsted ved navn Vigeland.
Holder til i Lyngdal just nuh :).
Jobber som kokk i en ferskvarebutikk :)

Jeg er 31 år, gift og bor i Rogaland. Vi har en sønn født i februar 11, og venter nr 2 i desember:-)

<3 appen <3

28 år fra Østfold. Gutt født august 11, og nå håper vi spire klamrer seg fast! Termin Mars 2014 :)

Hei. E nord fra å har ei datter født april 2011. Og så kom lillebror sept 2013 :-)

Jente feb-11 og jente okt-13
Fra tr.lag

Sent from my iPhone using BV Forum

Jeg er 25 bor i Knarvik utenfor Bergen, har gutt født juli 11. :-)

Juli 2011 ❤️

Back
Topp