hei hei..

Hei :)
Jeg er 23år å gift:)
Sønnen er født 20.12.11 :)
Lillesøster ventes i august :)

* Sukkerklompen min ska bli storebror i august <3 *
 
Oiii er vi slått sammen også :)
Har en krabbat som er født i februar 2011 og er innbarka Hedmarksing ;) er snart 25 år og har samboer :)
je er utfløtta hedemarking je =P hehe
 
Har en gutt født august 2011, og han ble storebror til en liten engel nå i april 2013, lillebror skulle egentlig ikke komme før i august 2013.. Er for tiden sykemeldt, jobber for tiden på gård, men håper på annen/ny jobb til høsten/neste år.. Også håper vi storebror kan få bli storebror en gang til ila 2014... Er fra trøndelag.
hva slags gård jobber du på? kondolerer for ditt tapp.. har du meldt deg inn på englesiden? klem
 
hva slags gård jobber du på? kondolerer for ditt tapp.. har du meldt deg inn på englesiden? klem

En ganske stor gård som i hovedsak driver med gris, men har også en greit bestning med storfe..

takk :-) ja er medlem der, og det har hjulpet veldig :-)
 
hvor er du fra da?
 
En ganske stor gård som i hovedsak driver med gris, men har også en greit bestning med storfe..

takk :) ja er medlem der, og det har hjulpet veldig :)
kult driver med melkekuer sjøl så derfor litt nyskerig
 
kult driver med melkekuer sjøl så derfor litt nyskerig

Aha, er familien min som driver denne da (enda iallefall;-) ) blir vell enda mange år for det blir vi som må ta over..

er kjøttfe vi har da, vi har hatt noen nrf innom bare for å blande genene litt, men er nå tilbake til kun charolais, så det e store dyr :-P
 
Aha, er familien min som driver denne da (enda iallefall;-) ) blir vell enda mange år for det blir vi som må ta over..

er kjøttfe vi har da, vi har hatt noen nrf innom bare for å blande genene litt, men er nå tilbake til kun charolais, så det e store dyr :p
aldri hørt om den rasen jeg men så er det ikke så mange kjøt produsenter jeg har snakket med heller da hehe.. en i bygda har hatt angus eller så har jeg vært borti limosin eller åsen det staves =p
 
aldri hørt om den rasen jeg men så er det ikke så mange kjøt produsenter jeg har snakket med heller da hehe.. en i bygda har hatt angus eller så har jeg vært borti limosin eller åsen det staves =p

Ja, det er vell mange raser:-)
 
28 år. Mamma til gutt født i oktober.. Prøver på lillebrøster nå :)

Mamma til Herman
 
32 år, gift. mamma til Leander født juli 2006 og Tobias født oktober 2011. Her er vi ferdige med å få barn, litt vemodig men skader påført meg av sjukehuset i forbindelse med fødsel og tida etterpå, samt at minsten er myyykje sjuk og har plager med fleire ting, og en mann som jobbar på sjøen, så seier vi oss nøgd med dei 2 vi har :thumleft :hello2
Bur i Møre og Romsdal.
 
Jeg bor ikke så langt unna Haakonsvern utenfor Bergen, og har en gutt som ble født 14.juni 2011 :)
Vi har veldig lyst på en til, så håper på en 2014 baby, men da må det bli 100% jobb på meg...

Koselig med en sammenslåing :)
 
Back
Topp