hei hei..

GledeSprederen

Gift med forumet
Septembermødre <3
Siden vi i 2011 er nå slått sammen så lurer jeg på hvem er du?

jeg er en dame på 26 år har en gutt født juli 2011 og ei lita jente født juli 2012 driver til daglig med gårdsdrift og har begge unga hjemme.. eldste mann skal begynne i bhg til høsten 3 dager i uka..
 
Koselig tråd! :) Jeg er 24, bosatt utenfor Bergen og jenten min kom i desember 2011, nå er jeg gravid igjen og har termin i september :) Jeg jobber i en studentbarnehage i Bergen men er for tiden sykemeldt pga bekkenløsning :( :(
 
Wee så moro :) Mer liv!

11 jenta mi ble født godt på overtid den 21 desember og vi reiste hjem julaften :) GURI så sliten har jeg aldri vært men det gikk, vi dro hjem til to STOLTE storebrødre som nå er 2,5 og 4 år :) Fjerde kommer i september, eller oktober? siden jeg alltid går over... :(
 
Så koselig tråd.
Er 24 år og bosatt på Sotra utenfor Bergen. Snuppa vår kom 29 nov 11 og lillebror kom 25 mars i år.
Når eg ikke er i perm, jobber eg på en Kiwi i sentrum. Håper eg får meg ny jobb før permisjonen er over denne gang.
 
Så koselig tråd.
Er 24 år og bosatt på Sotra utenfor Bergen. Snuppa vår kom 29 nov 11 og lillebror kom 25 mars i år.
Når eg ikke er i perm, jobber eg på en Kiwi i sentrum. Håper eg får meg ny jobb før permisjonen er over denne gang.
Det er jo der jeg bor :D ;)
 
Så gøy! trilletur når du har født? ;)
 
Oiii er vi slått sammen også :)
Har en krabbat som er født i februar 2011 og er innbarka Hedmarksing ;) er snart 25 år og har samboer :)
 
Oi, flere Bergensere, så koselig :)
jeg er 30, har samboer og jenta mi er født i august 2011
 
Så koselig tråd.
Er 24 år og bosatt på Sotra utenfor Bergen. Snuppa vår kom 29 nov 11 og lillebror kom 25 mars i år.
Når eg ikke er i perm, jobber eg på en Kiwi i sentrum. Håper eg får meg ny jobb før permisjonen er over denne gang.

Så koselig med tette barn :) Elsker det!
Uff men det er ikke moro med butikk-arbeidstider og barn i bhg osv :( Hva jobber mannen med da?
 
Han har også butikkjobb desverre :( Tror eg kommer til å begynne med deltidsjobb i stede for. I allefall mens ungene er i bhg. Vil ha mer tid med de.
 
Har en gutt født august 2011, og han ble storebror til en liten engel nå i april 2013, lillebror skulle egentlig ikke komme før i august 2013.. Er for tiden sykemeldt, jobber for tiden på gård, men håper på annen/ny jobb til høsten/neste år.. Også håper vi storebror kan få bli storebror en gang til ila 2014... Er fra trøndelag.
 
Jeg er også fra Sotra. Har en gutt fra august 11 og termin med neste i begynnelsen av desember:)
 
Jente 27 år. Har ei jente født juni 07 og ei juni 11 og termin november 13.

Var litt inne på forumet juni 11,men ramlet litt av etterhvert..:-/ å er nå endel inne på november 13:)
 
Hadde egentlig termin i oktober men fikk en gutt sept 2011 jeg er 20 år ;) bor 1 time fra Kristiansand ;-)
 
Hei :)

Har en jente født i april 2011. Og gutt født februar 2011, og jente født september 2008.
Var veldig aktiv før, men ikke nå. Titter bare innom av og til. Blir aldri det samme som før. Bedre med anonyme facebook grupper synes jeg :)
 
Hmm... For si noe jeg også... :p

Jeg er 30, en så lenge :p Har samboer, 3 unger og liten pus :)
Minste frøkna er født 6 februar, i 2011. De to andre er gutt 9,5 og jente 5 år...
Bor i Akershus :) Og drømmer om en 4.mann om et til tre år :p :)
 
Hei :)

Har en jente født i april 2011. Og gutt født februar 2011, og jente født september 2008.
Var veldig aktiv før, men ikke nå. Titter bare innom av og til. Blir aldri det samme som før. Bedre med anonyme facebook grupper synes jeg :)
Hvordan fikk du til å få 2 unger to måneder etter hverandre ? ;)
 
Så koselig med sammenslåing:)
Jeg er 33 år, og bor i Alershus.
Har ei jente født i oktober 2011. Prøver nå på en liten til, så håper det fester seg en liten spire i løpet av sommeren:)
 
Back
Topp