Hei hei ! Usikker på hvor langt jeg er på vei..

• Trådstarter Trådstarter mammalykke3
  • Opprettet Opprettet
Jeg hadde første positiv test den helgen eggløsningen skulle være, så er jo godt mulig det er kjemisk... æsj altså...... får vite sikkert når mensen kommer/ikke kommer etter helga...

Hei:) Jeg ventet med digital clear blue til den dagen jeg ventet mens, den viste gravid, to dager før fikk jeg svak positiv, nesten som en skyggestrek med vanlig clearblue, dagen før var det litt sterkere pluss tegn. Hadde symptomer ikke lenge etter eggløsning som ømme pupper og stikninger, fikk bekkenløsningssmerter forrige uke og i dag er jeg 5+2. Blir nr 3 hvis alt går bra. Lykke til:) Spent på å høre hvordan det går:)

Hei:) Jeg ventet med digital clear blue til den dagen jeg ventet mens, den viste gravid, to dager før fikk jeg svak positiv, nesten som en skyggestrek med vanlig clearblue, dagen før var det litt sterkere pluss tegn. Hadde symptomer ikke lenge etter eggløsning som ømme pupper og stikninger, fikk bekkenløsningssmerter forrige uke og i dag er jeg 5+2. Blir nr 3 hvis alt går bra. Lykke til:) Spent på å høre hvordan det går:)

Oj, da har jeg litt håp enda.. blir nr 3 her også om alt går bra... håper virkelig den lyser positiv i helgen <3

Her ser dere hvordan clearblue så ut inni kontra billigtestene ....
Er det rart jeg er forvirra...
Og jeg bør egentlig ta dette som et hint på at jeg bør slutte å teste før mensen burde vært der... men det er altfor spennende når så mange tester ligger i skuffen :P

Vedlegg

• nærbilde l.jpg
    nærbilde l.jpg
    997,1 KB · Visninger: 33
Testen er enda positiv.... men svak.. hadde jeg bare visst om jeg fikk være her videre med dere altså :/

Vedlegg

• BV.jpg
    BV.jpg
    63,8 KB · Visninger: 28
Termin i mndskiftet februar/mars...
Har fått første barnet 1 uke før termin og andre barnet 2 uker før termin ;)
Så jeg henger nok litt på begge forumene til jeg får en termindato på tildig ultralyd ;)
Håper det er greit for dere :D

Vedlegg

• DSC04384 sm.JPG
    DSC04384 sm.JPG
    804,8 KB · Visninger: 24
Termin i mndskiftet februar/mars...
Har fått første barnet 1 uke før termin og andre barnet 2 uker før termin ;)
Så jeg henger nok litt på begge forumene til jeg får en termindato på tildig ultralyd ;)
Håper det er greit for dere :D
Så bra! Gratulerer så masse!

tusen takk <3
trives godt sammen med dere, og siden det trolig kommer en februarbaby så er det jo greit å henge på begge forumene ;)

I morgen er det tidlig ultralyd.... hjelp er så spent <3 testen er nå mørkerød på begge strekene, og cb sa 2-3 før helgen =)
Det vil si jeg er 5+2 ca nå etter mine beregninger. Det vil også si at jeg fikk positiv test 9 dpo.... grådig tidlig.. så vi får se i morgen ;)

Back
Topp