Hei hei ! Usikker på hvor langt jeg er på vei..

• Trådstarter Trådstarter mammalykke3
  • Opprettet Opprettet
M

mammalykke3

Guest
Første positiv test 7.juni... Men usikker på når terminen er siden jeg får 3.mars på kalkulatoren her på Babyverden. Må ha blitt gravid rett etter mensen, siden den ble positiv 2 uker+ 1 dag etter første dag i mens... Noen andre som har erfaring ? Testene er også veldig rar, de er svak, og etter en stund går de over til å bli syltynne lilla/rød strek. (fra billige tester)

Vedlegg

• test4.JPG
    test4.JPG
    549,6 KB · Visninger: 78
Høres ut som du har hatt eggløsning tidlig isåfall, og da kan man vel ikke regne ut fra første dag i siste mens når man skal regne termindato. Vet du når eggløsning var? Jeg ser at testene er litt underlige, ville tatt en digital med ukesindikator :)

Sent from my iPhone using BV Forum

Aner ikke, mensen var så rar sist gang også.. Vi har ikke prøvd på dette.. Og har kun vært uforsiktig 1 gang og det var 5 dager før positiv test... Så jeg skjønner ikke...
Men har blitt gravid på p-pille og med kondom tidligere.. Har 2 barn.

Jeg ville som nevnt over tatt en digital test med ukeindikator så får du litt mer svar :)

Har tatt en på kveldsurin, og den var utvannet.. venter enda på en ny fra billigetester =D Håper den kommer i helgen!
Men de to graviditetene jeg har fått barn utav(altså ikke s.a ..) der har jeg testet positiv 3+3 begge gangene.. jente og gutt.. Så i teorien er jeg rundt 3-4 uker på vei, og da kan det være den ikke slår ut enda.. ligger å bikker mellom feb/mars iallefall..
Har nøyaktig samme tegnene som graviditetene sist.. Metallsmak i munnen, tett nese, mensenmurring, stikninger, bekkenløsningsmerter i skambeinet, dårlig matlyst/småuggen, mistet all lyst på godteri og gått ned i vekt denne uka osv.. Så det er akkurat likt.. Jeg gikk ned 12 kg i begge svangerskapene, pga ingen matlyst.. (de kom fort på igjen etter fødsel) :P takk for kjekke svar ! Greit å få ut litt tanker ! :)

Masse lykke til! Du må oppdatere når du har tatt ny test da :)

Lykke til. Håper du finner ut av det☺☺☺

Sent from my SM-G900F using BV Forum mobile app

Takk, ble så skuffet i går.. billige-testene hadde ikke kommet.. så da er det å smøre seg med tålmodighet.
Ebay testene tror jeg blir positiv først etter 4uker er passert, for de er så svak i fargen og bruker så lang tid på å få fram en eneste strek. Skal ikke ha mesen før 1 uke... men siden jeg har fått positiv test på 2 billige-tester og mange ebay tester til nå så må e bare vente.. Synes det er så rart at noen blir positive og ebay testene ikke blir det lenger.. ser kun skyggestrek på ebaytestene, men på billigetestene viste det med en gang en strek..
Den var forresten ikke sytrådtynn streken , men etter noen timer skrumper den inn..(og blir sterkere)

tester fra sist uke og nederste test fra i dag....
Streken er bredere og mer rosa i dag på kveldsurin enn morgenurintestene over =))
Ser vel positiv ut denne? :D Forventer mens til helgen,så dette blir grådig spennende !!!

Vedlegg

• test16 1 nær.JPG
    test16 1 nær.JPG
    1.003 KB · Visninger: 53
Forsterket kontrasten for at det skal vise bedre på bilde...
Men viser bedre i virkeligheten enn det gjør på bildet, så kontrasten gjør den vel nokså lik som virkeligheten :)

Hva tenker dere, er det for tidlig å juble... er jo enda mange dager til mensen skal komme..
Men har testa tidlig før når jeg fikk tidligere barna :)

Vedlegg

• test16 2.JPG
    test16 2.JPG
    801,9 KB · Visninger: 55
Jeg ville ventet til IKM, men det ser ko lovende ut da :-)

Testet på morgenurin i dag..Har en clearblue liggende med ukesindikator.. er det for tidlig å teste når jjeg venter mens søndag/mandag.?

Vedlegg

• DSC04340 2 c.JPG
    DSC04340 2 c.JPG
    966,7 KB · Visninger: 50
Jeg forlater dere nå <3 Lykke til videre !
Blir nok ikke februar baby på meg likevel...
CB sa IKKE GRAVID i dag... så det har nok gått galt igjen.. :(
Takk for hjelpa !

Jeg forlater dere nå <3 Lykke til videre !
Blir nok ikke februar baby på meg likevel...
CB sa IKKE GRAVID i dag... så det har nok gått galt igjen.. :(
Takk for hjelpa !
Den testen du la ut bilde av i går, så jo positiv ut.. Det kan være den ene er mer sensitiv enn den andre.. Så det er ikke sikkert du trenger å miste håpet enda.. (Men vil ikke gi falske forhåpninger heller...)
Kanskje du skal teste igjen om noen dager?

Testet på morgenurin i dag..Har en clearblue liggende med ukesindikator.. er det for tidlig å teste når jjeg venter mens søndag/mandag.?
Så rart for denne er jo helt klart positiv!!! hadde ventet to dager og tatt ny digital :)

det har stukket skikkelig i eggstokkene i dag, og bekkenløsningsmerter i skambeinet om dere skjønner.. stikker også i puppene... uvanlig, slik har e det aldri før mens.... tok ny test i dagtidlig. skimtet sterkere strek enn i går, lysegrå,lyserosa farge...
Tatt en til no som e svakt positiv, venter enda på svar..

Kanskje du har hatt en kjemisk graviditet? Svak positiv test fordi egget er befruktet men ikke festet seg i livmora? Det er visst veldig vanlig da legen min når jeg hadde det :-)

Håper uansett en ny spire fester seg hos deg snart :-)

Hmm aner ikke, testen nå også var positiv med strek.. ala den nederste testen i første innlegget her....
Puppene er veldig ømme nå, så får bare se ;) Har kun 1 test igjen no... håper billigtestene kommer i morga.. ;P
Eller at ikke mensen kommer mandag ;)

Back
Topp