Hei dere :)

Romi

Glad i forumet
Jeg har sneket en god stund på dere ;) og tenker kanskje jeg skal flytte inn hit. Jeg har regnet meg frem til en termin den 25 juni, men gyn mener 30 juni. Da jeg gikk gravid med jenta mi gikk jeg 10 dager over, så håper jeg kan være med dere. Selv om termin er i slutten av juni :)

Vi startet å prøve desember ifjord, siden da har jeg hatt 3 SA. Så dette er min 4 graviditet iår.
Nå er vi kommet lengre enn tidligere. Er så takknemlig for det :)
Er snart ferdig med progesteron behandling, og synes det er litt skummelt å avslutte den. Men håper virkelig spiren klamrer seg til julish :)
Er idag ca i uke 8, og har tatt min første cbd som viser 3+ :) første ul er overstått og gleder meg til ny ul om en liten mnd :)

Gratulerer så masse til alle dere andre med spirene. Gleder meg til å bli kjendt med dere :)
 
Gratulerer så masse ☺
 
Gratulerer! Håper du slipper å gå over termin igjen! Gikk over 10 dager med førstemann jeg også, men nr 2 kom en dag før. Regner med at nestemann kommer litt før termin!
 
Gratulerer igjen! :)
 
Velkommen og gratulerer :)
Koselig at du blir med her du og :)
 
Gratulerer! Håper du slipper å gå over termin igjen! Gikk over 10 dager med førstemann jeg også, men nr 2 kom en dag før. Regner med at nestemann kommer litt før termin!
tusen takk :) ja ingenting hadde vært bedre enn å slippe å gå så lenge over :) men d er vell ikke lov å gå så lenge heller nå?
 
:welcome Og gratulerer!!! :)
 
Back
Topp