Ja fy fader minnes det med gru.... at noe som var laget for gøy kunne bli så ufyseligVar mye krangling her en stund ja.
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja fy fader minnes det med gru.... at noe som var laget for gøy kunne bli så ufyseligVar mye krangling her en stund ja.
Ja fy fader minnes det med gru.... at noe som var laget for gøy kunne bli så ufyselig
Så koselig å høreBegynner å savne dere da artig at dere var her enda
Ja var en del styr.Jo jeg forsvant ut etter termin konkurranse.... syns det var kun krangling innpå her dessverre... snakk om unødvendig krangling
Jammen bra. Var høy ei stund da... men vart jo bare mere og mere krangling og da blir det liksom ikke gøyDet blir ofte sånn når en er anonym og det er konkurranse. Har vel ikke vært noe lignende siden.
Prøver å huske å komme innom dere på besøk da må jo få unna meg disse 30 innleggeneSå koselig å høre
Vi holder ut vi
Det skjønner je. Det var ett fantastisk sted. Og så mange "venner" som man fikk herJa var en del styr.
Men det roet seg ganske fort i grunnen.
Jeg holdt meg aldri helt borte, men ble mindre aktiv en stund, og var ikke innom hver dag. Men tok ikke lange tiden før abstinensene var for store
De innleggene er du vel snart i mål medPrøver å huske å komme innom dere på besøk da må jo få unna meg disse 30 innleggene
Og nå er vi en liten gjeng igjen som er blitt godt kjent ;-)Det skjønner je. Det var ett fantastisk sted. Og så mange "venner" som man fikk her
Ja jeg driver på så godt je kan så je kjem innOg nå er vi en liten gjeng igjen som er blitt godt kjent ;-)
Der er du snart med ;-)
Satse på det da. Har ikke kontroll je... men har da kommet halvveis får je troDe innleggene er du vel snart i mål med
Det har du nokSatse på det da. Har ikke kontroll je... men har da kommet halvveis får je tro
Håper du harDet har du nok
Ååå nice tusen takkDa har du fått tilgang, Nes!
Bare hyggeligÅåå nice tusen takk
Det vet jeg ikke...prøvd å oppdatere siden?Må jeg logge ut og inn for å se det?
Gikk ut og inn igjen da funket detDet vet jeg ikke...prøvd å oppdatere siden?
Så du kom deg innGikk ut og inn igjen da funket det