Hei. Måtte bare ta meg en tur innom her da siden dere sa det var liv her
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hei. Måtte bare ta meg en tur innom her da siden dere sa det var liv her
Satse på jeg kvalifiserer meg dit at snart daHei.
Koselig at du kom innom. Lite med liv på åpent, men vi har masse liv på skattekammeret.
Du får stikke innom med jevne mellomrom, vi har alltids plass på skjult.
Hva er inntakskravet nå da? Så je veit å je har å gjøre
Var det ikke 20 eller 30 innlegg i mnd? Ikke helt sikker men. HeheDet husker jeg ikke. Send pm til RonjaR. Hun har ansvaret.
Hvis ikke noen andre kan svare på det.
Vi har vel enige om 30 innlegg i mnd for å beholde tilgangen der inne. Og det er ikke så mye egentligHva er inntakskravet nå da? Så je veit å je har å gjøre
Så koseligSendt deg pm
Det er ikke myeVi har vel enige om 30 innlegg i mnd for å beholde tilgangen der inne. Og det er ikke så mye egentlig
Nei det er ikke det. Ett innlegg om dagen ;-)Det er ikke mye
Og det skal jeg klareNei det er ikke det. Ett innlegg om dagen ;-)
Begynner å savne dere da artig at dere var her endaHei
Koselig om du har lyst til å bli aktiv igjen!
Ja noen av oss klarte ikke la være ;-)Begynner å savne dere da artig at dere var her enda
Jo jeg forsvant ut etter termin konkurranse.... syns det var kun krangling innpå her dessverre... snakk om unødvendig kranglingJa noen av oss klarte ikke la være ;-)
Men det må da snart være 3 år siden det ble oppbrudd og mange ga seg... Var vel pga det tullet som var på forumet akkurat da...
Jo jeg forsvant ut etter termin konkurranse.... syns det var kun krangling innpå her dessverre... snakk om unødvendig krangling