Hei. Måtte bare ta meg en tur innom her da siden dere sa det var liv her 
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: This feature currently requires accessing the site using the built-in Safari browser.
Hei. Måtte bare ta meg en tur innom her da siden dere sa det var liv her![]()
Satse på jeg kvalifiserer meg dit at snart daHei.
Koselig at du kom innom. Lite med liv på åpent, men vi har masse liv på skattekammeret.
Du får stikke innom med jevne mellomrom, vi har alltids plass på skjult.
Hva er inntakskravet nå da? Så je veit å je har å gjøre![]()
Var det ikke 20 eller 30 innlegg i mnd? Ikke helt sikker men. HeheDet husker jeg ikke. Send pm til RonjaR. Hun har ansvaret.
Hvis ikke noen andre kan svare på det.
Vi har vel enige om 30 innlegg i mnd for å beholde tilgangen der inne. Og det er ikke så mye egentligHva er inntakskravet nå da? Så je veit å je har å gjøre![]()
Så koseligSendt deg pm![]()
Det er ikke myeVi har vel enige om 30 innlegg i mnd for å beholde tilgangen der inne. Og det er ikke så mye egentlig![]()
Nei det er ikke det. Ett innlegg om dagen ;-)Det er ikke mye![]()
Og det skal jeg klareNei det er ikke det. Ett innlegg om dagen ;-)
Begynner å savne dere daHei
Koselig om du har lyst til å bli aktiv igjen!
Ja noen av oss klarte ikke la være ;-)Begynner å savne dere daartig at dere var her enda
![]()
Jo jeg forsvant ut etter termin konkurranse.... syns det var kun krangling innpå her dessverre... snakk om unødvendig kranglingJa noen av oss klarte ikke la være ;-)
Men det må da snart være 3 år siden det ble oppbrudd og mange ga seg... Var vel pga det tullet som var på forumet akkurat da...
Jo jeg forsvant ut etter termin konkurranse.... syns det var kun krangling innpå her dessverre... snakk om unødvendig krangling