hei anni87

ja, det er helt utrolige kor trangsynte enkelte gutter er..
etter det jeg har forstått må de betale igjen.. for det er ikke noe som trygdekontoret betaler. de betaler kun barnetrygden. nei, de må ikke få slippe unna med noe.. men ungen vil jeg helst ha for meg selv.. :p hehe... neida, men han kommer sikkert bare til å komme en gang i mnd. han har nemlig blitt sammen med en annen og hun bestemmer så utrolig mye over han.. og han prioriterer hun framfor sin egen unge.. men jeg har sagt til han at det er han så taper på det og mer gidd eg ikke gjøre ut av den saken.. [:)]
Eg syns no det skal være lov å være litt hevngjerrig.. eg er nok det¨, men eg har ikke fått noe som helst støtte av faren hele svangerskapet så jeg har ihvertfall lov, så lenge det ikke går utover ungen.

Er helt enig med deg! Forstår ikke hvordan man ikke kan glede seg til noe slikt jeg..Men men.
Vil ha barnet for meg selv jeg oxo faktisk[:D] hehe.. Men han er så utrolig umoden og uansvarlig.
Tåler han ikke lenger etter alt han har gjort mot meg.
Men vi får ta det som det kommer. Er ikke så mye og gjøre når de skal være så vanskelige.
Svikter de når barnet kommer er det jo de som går glipp av noe ja!
Går hvertfall ikke med på at han skal komme etter noen år og leke pappa. Men nå har han sagt at han skal stille opp,så får vi se.. Stiller foreldrene hannes opp for deg da? Eller bare for babyen liksom?

Ville bare si at det virker ut som dere er sterke jenter som kommer til å klare dette[:)] Så lenge man har støtte rundt seg,så kommer det til å gå bra! HAr 2 venniner som har babyer. hu ene fikk da hu var 16 og klarer seg dødsbra,og hu ene fikk nettopp. Hu er akkurat fylt 18 som meg[:D]

nei, det er ikke så mye å gjøre.. Å komme etter noen år er bare glemmesak.. men faren vet at når ungen er ca 1- 2 år kan han ta han med seg alene uten at jeg trenger å være der, men det han ikke tenker på er at han ikke bare kan komme da men være her regelmessig før det. men får ta ting som det kommer.. faren her har og sagt at han skal stille opp men på grunn av damen hans tviler jeg sterkt..
jeg har som sagt fått låne mye av foreldrene hans og jeg har alltid hatt et godt forhold til de. men de ringer meg aldri for å høre hvordan det går og sånn.. og moren hans har spurt meg om å få være med meg på fødselene, men jeg syns den er litt for privat for det..

Takk for det tullo[:)] Det er vi nok! [:D]

Nei det er jeg enig med. Det blir for privat..De burde jo ringe og høre hvordan det går oxo..
Hørte ikke noenting fra foreldrene til barnefar før for 2uker siden. Men har sagt at de må bare ringe vist de lurer på noe.
vet ikke helt om jeg liker de heller. Moren er litt sleip..

Dumt at han skal være slik pga damen da..Kanskje han forandrer mening når barnet kommer. For det burde jo bety mere for han en damen! Lykke til med han hvertfall.. Uansett så er vi sterke jenter som tullo sier[:D]

Takk for det tullo..[:)]
Ja, det viktigste for meg er at jeg har støtte fra familien min..

de brukte no utrolig lang tid på å vise at de bryr seg da..
det som jeg syns er verst med at jeg aldri hører noe fra foreldrene hans er at de bor i inngangen ved siden av meg så de taper ikke akkurat så mange kalorier på å bare komme å ringe på.. men men..

eg håper egentlig for unge sin del at faren forandrer mening, for jeg har lyst at han skal kjenne sin far. og jeg syns at ungene våre skal være det viktigste av alt..
ja, jeg er helt enig i at vi er sterke jenter.. [:)]

Ja da er det no hvertfall merkelig. Da er det jo bare og stikke rett innom deg da..
Ja alle barn fortjener og vite hvem sin far er og ha en far! Tror nok de vil fort forandre mening når de ser mirakelet og får holde det..Det burde de[:)]

jepp, det har de rett til.. men hvis faren fortsetter å oppføre seg som han gjør nå når han er født så blir nok sikkert ungen likegyldig til om han har vært der eller ikke.. hvis min far ikke hadde brydd seg om meg hadde ikke jeg giddet å hatt kontakt med han senere.. men jeg tror faren forandrer mening fordi han har ikke vokst opp med sin far og hatt en litt vond barndom. men jeg er redd han kommer til å kreve at damen hans skal være der, men jeg har sagt at hun ikke skal ha noe med ungen å gjøre og det får de bare respektere..

Får håpe han gjør det for både deg og barnet sin skyld..
Han kan jo ikke kreve at damen hannes skal ha noe med barnet og gjøre..Hun har vel ikke noe med det og gjøre..
Da hadde jeg blitt litt sint tror jeg..

han har sagt at jeg ikke kan nekte hun å se barnet.. men når jeg sier at hun ikke får ha noe med barnet å gjøre sier han at hun ikke vil det.. så han er veldig ustabil i sine meninger..
jeg har gidd han klar beskjed om det ihvertfall.. det er mitt barn og ikke hvem som helst får ha noe med det å gjøre.. pluss hun er bare 16 år og hun skjønner egentlig ikke helt alvoret i at han skal bli far..

Nei da gjør hun nok ikke det. Er jo ikke sikkert forholdet deres varer så lenge da heller..
Pleier ikke gjøre det når en er så ung vel..
Du bestemmer nok fult og helt over barnet,så det kan du nekte henne!

Hvordan er magen din da?Er den stor eller får du høre att den er liten?
Alle sier at jeg er så liten. Men føler meg kjempestor akkurat nå! Skal bli godt når jeg kan nå ned til tærene mine igjen og stelle litt med de..hehehhe[:D]

Hun er no uansett min minste bekymring.. [:)]
jeg får høre av og til at magen er liten og av og til at den er stor.. jeg føler no den er stor ihvertfall.. klarer aldri finne en komfortabel måte å sitte på, men den blir sikkert enda større enn den er siden jeg har to mnd i igjen ca.. [:(] jaja..
ja, du får vel stelt med tærne dine snart, forhåpentligvis.. [;)]
det blir spennende å se om gutten din kommer på termin..
jeg drev å regnet litt i går og da fant jeg ut at det umulig kan stemme med at jeg har termin den 10 desember, for da har jeg blitt gravid den 17 mars og da var jeg ikke sammen med barnefar eller noe.. [&:]
litt rart at de har gidd meg en så feil dato, jeg tror at jeg fikk så sent fordi han var så liten ettersom jeg ikke visste at jeg var gravid før i 4 mnd og fikk ikke i meg den næringen jeg trengte for at han skulle vokse skikkelig, pluss jeg var russ og da drakk jeg litt alkohol og jeg har lest at det kan hemme veksten.. men jeg får bare vente å se.. ikke så mye jeg kan gjøre når legene ikke vil si forskjellig fra hverandre.. [:@]

Nei da er det sikkert vanskelig og finne ut av. Når tror du selv at du har termin da?

Utifra det jeg har regnet ut selv har jeg termin 27,men det er jo ikke så stor forskjell[:)]
For min del må han bare komme nå! Min tante var sikker på jeg fikk han 3 oktober for da er det vist fullmåne[:'(]
Får helelr la vær og tro på det[:)]

etter mensen så er terminen 23 november og vanligvis får du termin bare noen dager etter den terminen.. og sånn som jeg har regnet meg fram til vil terminen min da være 26 - 27 november.. men jeg må uansett forholde meg til 10 desember. men kommer til å ha alt klar til den 26 november.. [:)]

har du ikke merket noe fler tegn til at fødselen kanskje er i gang? får no håpe for din del at du slipper å vente til 3 oktober.. er du ikke utrolig utålmodig? [:D]

Oki. Ja er greit og ha alt klart. Det har jeg hatt i lenge nå. hehe.
Er veldig utålmodig og det er irreterenes for pleier alltid være så tålmodig når det er noe[:'(]
Men men. Etterpå blir det trappe gåing og litt hopping[:D] hehe.
Det skal vist hjelpe på. Men er ikke så sikekr på om jeg tror på alle disse kjerring rådene..
Får håpe gutten din kommer i november da[;)]

Vet ikke helt hvordan tegn jeg skal kjenne etter..Har hørt en skal kjenne litt stikking og små murringer i magen og det har jeg hatt en del siden igår kveld..Og slimproppen gikk hin dagen,så satser på at det skjer snart jeg[:)]
Men gjør vel ikke det når jeg går rundt og håper. Da går det sikkert enda lengre tid. hehe..'
Synes du tiden går sagte da? Jeg syns den har gått for nå på slutten. Helt til nå:)

eg er begynt å bli utålmodig nå så kan tenke meg hvordan du har det.. [:D]
ja, det finnes uendelig med kjerringråd men hvor mange av de som faktisk funker er jeg ikke sikker på..
Eg og håper han kommer i november, så slipper jeg å vente så lenge. :p hehe

ting går alltid saktere når du venter på noe men han kommer no når han er klar.. [;)]

jeg syns dagene går sakte for det er ikke akkurat så mye å finne på når det er dårlig vær ute og når alle andre er enten på jobb eller skole.. men alt i alt syns jeg egentlig det har gått fort siden jeg fant det ut.. og det er kortere til termin enn så lenge som jeg har visst at eg er gravid.. men de siste ukene blir nok fæle.. [:(]

Ja. Har ikke hatt noenting og gjøre på siden i sommer nesten..
Så er det ingen venner som gidder og være med en like mye som før heller. Det har jeg merket hvertfall..Men men[:)]
Føler ikke at vi har så mye til felles nå heller egentlig. De blir litt for barnselige på en måte. Hvertfall noen av de.

Det går nok greit. Plutselig har du snart termin og det er heller da det går saktere tror jeg..hehe.

eg hadde en venninne som var gravid i fjor og alle venninnene hennes kuttet ut kontakten med henne bortsett fra meg og min søster.. det er dumt at det skal være sånn.. men men..
alle mine venninner er reist på folkehøyskole og bestevenninnen min reiste til chile i august og kommer ikke hjem før om et år.. [:(] hadde vært godt å hatt henne her, men jeg unner henne denne turen så får babyen min bli kjent med hun når hun kommer hjem.. [:)]
også er det jo enkelte som kommer når ungen er født, men de vil da kun være der for ungen og det blir feil..

men som du sier så er det lett å vokse fra venninnene sine når en blir gravid, ihvertfall når vi er så ung som vi er.. de fleste av mine venninner er sånn som vil ut på byen og sånn hele tiden og det sier jo seg selv at det kan ikke jeg.. :)
men skal heller kose meg med nurket mitt når han kommer.. [:)]

Da har hun jo hvertfall noe og glede seg til når hun kommer hjem da! [:D]
Ja man blir liksom ikke på samme nivået som de lenger. Har nesten ikke hørt noenting fra hun som jeg var nermest vennine til. Men men. Ja blir for dumt vist det skal begynne og komme på besøk hele tiden når ungen kommer og ikke bryr seg nå..
Vi får nok nok og gjøre på vi oxo når babyene kommer[:)]

Hvordan er det med utdanningen din og slik? Skal du jobbe eller gå noe skole senere?

Back
Topp