hei anni87

ja,eg tror hun gledet seg til å komme hjem allerede før hun hadde reist.. hehe.. hun har no tatt seg tid til å ringe meg selvom hun er på andre siden av jordkloden og det er jeg takknemlig for.. [:)] bestevenninnen min var faktisk den første som så testen etter meg..
hun sa til meg at de som ikke bryr seg nå er ikke gode venner og eg sier meg helt enig med hun der.. mener ikke at de skal møte en hele tiden, men kanskje sende en liten mld av og til for å høre hvordan det går..

jeg fullførte gymnaset no i vår også har jeg planer om å gå på universitetet når gutten min er halvannet år ca.. sånn at jeg kan få meg en skikkelig utdanning og leve på noe annet enn trygdekontoret.. [:)] du då?

Oki. Hvilken linje har du gått på da?
Jeg har ikke gått videregående enda. Jeg begynte,men så var jeg sklikkelig skole lei så da sluttet jeg.
Har jobbet i barnehage istedet,men det var ikke noe med utdanningen.
Skal enten gå skole eller begynne rett som lærling i barnehage til neste år. Har lyst og jobbe med barn så får jeg se hva muligheter jeg har..[:)]

jeg gikk på allmenn så jeg har ingen utdanning, litt kjip men får sjansen til å få en god utdannelse etterpå ved å gå på universitetet..

det er jo greit for deg hvis du kan gå rett å jobbe, mye bedre for økonomien og hvis du er skolelei er det ikke greit å begynne på skolen etter så lang tid med pause..
jeg har alltid hatt lyst å bli jordmor, men litt for lang utdanning så nå tror jeg at jeg bare vil bli sykesøster som hjelper til ved fødsel og som steller de nyfødte.. [:)]

men lett for å bli verpesyk i et slikt yrke.. hehe

He he. Ja det er det nok! Hvem smelter vel ikke når de ser en liten baby.. [:)] Men det er sikkert et veldig koselig yrke!
Ja tror det kan bli hardt og begynne på skole igjen etter 3 år.
Så kommer nok sikkert til og jobbe istedet. Tror aetat har et opplegg med skole en gang i uken eller noe..

jeg har alltid hatt lyst å jobbe med barn så har funnet ut at det kan kanskje være midt i blinken for meg.. [:)]

det er litt greit å få hjelp av aetat, men får du ikke dårligere betalt hvis du går gjennom de?

Er ikke helt sikker på det.. Var gjennom aetat jeg jobbet i barnehage og da sa de noe om 4 års lærling tid istedet for skole.
Så kunne jeg få den litt kuttet ned pga jeg allerede har jobbet litt i barnehage. Vet ikke om jeg kanskje får litt mindre enn vanlig lærling lønn da. Det kan godt hende..
Tenkte litt på det med terminen din.. Tror du ikke at du kunne fått en ny ultralyd time og at det kanskje ser det bedre nå som babyen har vokst mer? Eller er det lenge siden du var på ultralyd?

hvis du er i lære så burde du ikke få noe mindre lønn enn andre, men jeg har ikke så mye greie på det der.. men det er jo veldig greit hvis du får kuttet den ned siden du allerede har jobbet der litt.. når har du tenkt å begynne å arbeide igjen?

jeg skal til jordmor i morgen og da skal jeg snakke litt med hun om det også får jeg se hva hun sier.. jeg var på ultralyd da jeg var 18 uker på vei så det begynner å bli en stund no og da jeg var på ultralyd hadde jeg akkurat funnet ut at jeg var gravid og jeg drakk alkohol siste gang uken før jeg fant ut at jeg var gravid- pluss jeg spiste veldig lite på den tiden.. får håpe jordmor kan gi meg litt bedre svar..

så bebisen din er enda ikke kommet... [:(] kanskje du har rett med at terminen din burde vært 27 september og ikke 24..

Har sittet våken i hele natt jeg. Riene begynte i ett tiden,men så ga de seg etter 2 timer[:'(]
Men er nok igang nå selvom det virker som det kan ta sin tid.. [:D]

Har tenkt og begynne jobbe igjen til neste høst igjen. Da er jo gutten snart ett år...
Når skal du begynne skole igjen da?

Går kanskje til kristine du da? Er koselig hun[:)]
Men utifra slik som du sa,så ville jeg trodd terminen din var før den 10..om det var da?

oi.. så spennende.. får håpe det er noe nå da.. [:)] Lykke til ihvertfall...

jeg har tenkt å begynne på skolen høsten om to år.. da er han 1 år og 8 mnd.. skal ta han i barnehage og syns det er en passende alder..

jepp, jeg går til kristine.. kjempe koselig er hun.. går du og til hun?

snakket med henne om terminen i dag og hun sa at hvis ikke han er født før det er gått 12 dager etter den terminen jeg tror jeg burde hatt skal jeg på ultralyd for å se at han har det bra og sånn.. så hun tok meg litt mer på alvor og det ble jeg veldig glad for.. hun sa at hvis jeg har riktig og jeg går 12 dager over 10 desember er ikke det så veldig bra.. så nå får jeg bare se hva som skjer.. [:)]

Hei igjen:) Da har jeg faat nurket mitt. Men er paa sykehuset enda for han har iikke vert saa frisk. Har pustet liit raskt og vert slapp for han hadde gullsott. Heldigvis har han komt seg naa saa vi kan snart reise hjem:) Er saa lei av og vere her naa[:'(]

Hvordan gaar det hos deg da? Ja jeg gaar oxo til kristine. Likte henne ikke i begynnelsen,men virker kjempe grei naa.
Kanskje du bare kan satse paa tiende da[:)]

Heisann.. gratulerer så mye med gutten.. endelig kom han.. :)
hvordan gikk fødselen?
uff.. det var ikke bra at han ikke har vært så frisk, men flott at han har komt seg nå.. [:)]

hvilke dato kom han til verden?

hos meg går det veldig bra, begynner å bli passe lei men har ikke så altfor lenge igjen nå.. [:)]
jeg ble tatt godt i mot av kristine med en gang så jeg har hele tiden likt henne..

hvis du vil så må vi treffes en dag så jeg kan se det lille nurket ditt.. [:)]

Hei hei! Jepp endelig:)
Han kom til verden mandag 26.. 23.30[:)]
Da var det paa tide etter 14 timer[:'(]
Faar reise hjem idag jeg,saa blir hentet snart. Det skal bli godt. Har vert veldig kjedelig her.

Du har ikke lenge igjen du nei[:D] Bare de 3 siste ukene som gikk tregt synes jeg..
Det hadde vert veldig koselig. Vi bor jo ikke saa langt unna hverandre og er goyt og snakke med en paa samme ader som oxo skal ha barn:)

Liten rettelse bare 22.30[:D] hehe.. Er viktig:P

uff... 14 timer må ha vært rimelig fælt.. *gruer meg* [:(]
nei, er ikke så lenge igjen for meg nå, har begynt med nedtelling.. [:D]

ja, også kan du gi meg noen råd, for det vil jeg nok trenge..[:)]

Hei igjen:) Har ikke pc der som jeg bor,men er på besøk hos mamma og de nå,så endelig[:D]
Ikke greit og være uten for lenge..hehe.

Så spennene [:D]
Får håpe din fødsel går mye fortere da![;)]
Har sikkert noen råd og komme med jeg ja[:D] hehe..
Får ikke lov og gå ut med Adrian før imorgen og da må jeg begynne med små turer,så gleder meg til jeg kan ta han med meg ut og handle klær og slikt:)

heisann.. [:)]

når jeg skal flytte med mamma vil jeg ikke få pc så gruer meg litt til det ja.. hehe..
ja, 14 timer må ha vært fælt.. men mamma sin lengste fødsel var på 4 timer så håper jeg arver fra henne..
sier ikke nei takk til råd.. [;)]

det blir sikkert kjempe kjekt å endelig å få gå ut med han, jeg gleder meg masse til jeg skal gå rundt å trille på barnevogn.. [:)]

vet du ka, jeg hilste på rune på onsdag..

Ja gleder meg mye til og trille med han:) 14 timer var fælt ja..Hadde ikke sovet heller så var utrolig sliten. Rareste at jeg bare sov noen timer natten etter..hehe.
Kjenner du rune alså?

Uff.. kan tenke meg at du var sliten ja..
du har ikke bilde av lille adrian som jeg kan få se? [:)]

nei, jeg kjenner han ikke.. jeg kjenner en som heter anne og hun traff han på terminalen så presenterte hun meg for han. så fortalte hun at hadde nettopp blitt pappa også kom vi fram til at det var til din gutt.. [:)]

men nå må jeg stikke.. skal i familiebesøk.. wohoo.. [:D]

du får kose deg kjempe masse på trilletur i morgen da.. [;)]

så håper jeg vi snakkes snart igjen.. [:)]

Okey. Du får kose deg da!
Bare si at heldigvis ligner adrian på meg! hehe..nei uff..:P
Kan finne frem bilde ja. Må bare finne ut av hvordan jeg får det inn her først..[:D]
Vi snakkes ja. Så snart jeg er på nettet igjen:)
Har du msn kanskje?

Back
Topp