hei anni87

Er nok det beste ja og bare be han ta kontakt om han lurer på noe..Er ikke alltid like lett og vite hva man skal gjøre når situasjonen er slik..Synes det er rart og litt vanskelig selv at jeg ikke kan fordra faren til barnet! Men alt ordner seg jo som oftes[;)]
Hvordan går det ellers med svangerskapet da? Har du masse plager og slik?[:'(]

Han andreas jeg kjenner heter øynes espedahl eller noe..

eg tror ting vil ordne seg ganske bra for meg.. [;)]
for å være ærlig har jeg ikke hatt en eneste plage hele svangerskapet.. men er blitt litt sliten no på slutten så er sykemeldt fra jobben. men det tror jeg er fordi jeg har veldig lav blodprosent. du då?
han jeg gikk i klasse med heter det.. [:)]

Okey da er det han da:)

Har vært frisk hele svangerskapet jeg oxo[:)]
Var litt kvalm i begynnelsen og kastet opp,men de gikk jo fort over..
Ellers er jeg bare litt sliten nå i slutten og gidder ikke bevege meg så mye liksom. Men fortjener vel og slappe av nå[:D]
Gruer du deg til og føde da? Jeg gjorde det før,men nå har jeg aldri gledet meg så mye til noe i hele mitt liv[:D]
Merkelig[8|] hehe..
Har du tenkt på navn og slik?

eg var ikke kvalm en gang, men det var en av grunnene til at jeg fant det ut så sent..
ja, no har du bare et par dager igjen så nå er den tiden hvor du virkelig bør slappe av og sove så mye du kan.. blir ikke mye av det når han er kommet til verden. hehe..
jeg kan ikke akkurat si at jeg gruer meg, men jeg begynner av og til å tenke på at det nærmer seg. men min mor har forberedt meg veldig godt til fødselen så jeg tror det skal gå bra.. :)
skal faren til ungen din være med på fødselen?
jeg har tenkt mye på nikolai så mest sannsynlig kommer han til å hete det.. du då?

Vært heldig du da! Det var et fint navn[:)] Her blir det nok Adrian elias,men kommer nok bare til og bruke adrian.
Nei faren får ikke bli med. Er ikke helt venner med han igjen..Klarer ikke legge bak meg alt det stygge han har gjort selvom han er far til barnet..Oxo er han så umoden oxo[:'(]
Men skal ha med meg min søster og min nye kjæreste..
Høres sikkert rart ut at jeg har ny kjæreste kanskje...,men han er verdens snilleste[:)]
Hvem skal du ha med deg da?

adrian tenkte jeg på helt i begynnelsen faktisk.. liker det navnet kjempe godt.. [;)]
har det samme problemet med faren til min baby og..
eg syns ikke det høres rart ut, treffer jeg en lar jeg ikke det at jeg er gravid stoppe meg.. eller når han er født skal det stoppe meg..
jeg skal bare ha min mor med meg under fødselen.. det holder for meg.. [:)]

Oki. Ja jeg skal bare ha kjæresten i bakgrunnen liksom. Blir kun min søster som skal være der når jeg føder..
Tror det er mange som kaller barna sine for det nå..Men jeg har alltid sagt at når jeg fikk barn skulle han hete det[:)]
Og Thea er jo kjempe populert oxo.. Mange fine navn er det hvertfall. Og vanskelig når en først skal bestemme seg..

jeg har ihvertfall problemer med å velge.. er liksom så mange navn, men enda ikke funnet det som sier "pang" liksom.. [:D] hehe...
hvor gammel er søsteren din då?

Jepp. Er ikke enkelt nei. Lurer litt på og bare kalle han Elias oxo..Men får se når han kommer[:)]
Min søster er 19,hun fyller 20 snart..

Har bare 11 uker igjen du! Det går nok fort. Jeg synes alt gikk kjempe fort jeg da.. Og nå er det bare 3 dager igjen til terminen[:D]
Skal du på svangerskaps kurs eller har du vært?

ja, eg tror navnet vil komme med en gang man ser ungen..
jeg har ikke så lenge igjen nei, men skulle ønske jeg hadde like lite som deg igjen.. hehe..
får håpe du ikke går over tiden då.. [;)]
jeg skal begynne på et svangerskaps kurs den 10 oktober.. har du gått på det? hvis ja, anbefaler du det?

Jeg sniker meg inn her og ønsker deg lykke til med fødselen, anni87 [:D][:D][:D]

Håper jeg oxo! hehe[:)]
Ja jeg var på amathea..Der du oxo skal kanskje?
Var ganske lærerikt. Vi var 8 stk som møttes på amathea der det var en jordmor som fortalte alt om fødselen og svarte på spørsmål. Jeg var bare 2 ganger. Andre gangen var vi oppe på kvinneklinikken og såg på føden og storken. Bestemte meg for og føde på storken da jeg. Var ikke så sykehusaktig der liksom. Og får alene rom etterpå da[:)]

Tusen takk for det lisa79[:)]

Hold oss oppdatert da [:D]

Jepp det skal jeg! Gleder meg til og komme inn her og fortelle når jeg har født! Begynner og bli litt utolmodig nå[:D]

Ser du har termin snart, vil ønske deg lykke til med fødselen.[:D]
Selv har jeg født begge mine unger på Storken og aldri angret på det.[:)] De er utrolig hyggelige der[;)]

Takk for det[:D]
Det var godt og høre! Virket ganske trivelig der..Vet du kanskje hva den bedøvelsen de har der er da? For jormoren sa de hadde en ting,men husker ikke hva..Kanskje det bare var saltvannet..

Litt usikker med den bedøvelsen for jeg hadde ingen bedøvelse under fødslene.
Det eneste jeg kan tenke meg er akupunktur. Tror ikke de har noen annen bedøvelse enn det.

Jeg ville prøve det når jeg skulle føde andre mann, men da var det ingen som kunne det på vakt. Så viss du vill ha det er det lurt å si ifra når du ringer til de når fødselen er igang[;)]

Tror ikke det hadde fått meg til og slappe av uansett. Vet jo det ikke gjør vondt,men det ser så ekkelt ut..hehe.
Nei vil prøve helt uten noenting til og begynne med,så får jeg se..Kanskje jeg ikke er så tøff alikavel[:D]

jepp, amathea jeg og skal med..
jeg vet ikke hvor jeg skal føde enda, men vet jeg skal på det hotellet etterpå..
tror det blir litt greit med litt privatliv etter fødselen også slipper jeg å bli forstyrret av de andre jeg eventuelt måtte ha delt rom med på for eksempel barsel..

Back
Topp