Hei alle sammen

Dere skal vite at støtten deres varmer veldig. Vi sitter her som 2 tomme skall. Mannen min knakk fullstendig i dag og det er vanskelig og bære med seg. Jeg er nok en liten hard stein enda, jeg må være sterk og prøve og være fattet, men egentlig har jeg mest lyst til og hyle og skrike om at verden er urettferdig. Jeg syns selv at vi har hatt nok motgang i livet, og dette var virkelig noe vi kunne ha glede av begge 2, men lykken snur fort når man først har kommet inn i den dansen. Foreløpig så har jeg hode kaldt, men det spørs når vi sitter midt oppi det og faktisk skal gå gjennom prosedyren, det er nok da det renner over. Jeg har nå sagt til hele personalet at nå trenger jeg all hjelp jeg kan få av støtteapparatet rundt, for dette komemr til og bli tøffere enn det jeg kan forestille meg, og dette er første gang jeg virkelig ber om hjelp. Har blitt lovet tett oppfølging så jeg håper de holder det. Ønske om at lillegutt holder seg der inne lenge nok til at han er utenfor fare er så stort og vi ber og krysser fingre og tær for at våre bønner blir hørt. Håper at dette ikke setetr i gang rier og tidlig fødsel. Tusen takk jenter for all støtte og gode ord. Vi kommer alltid til og minnes den dagen vår lille prinsesse tar sine siste hjerteslag. Dagen er ikek bestemt enda [:(]

Forferdelig trist! Men trur nok at de tek riktig valg sjølv om det er tungt og vanskelig! Håpar alt går bra med den vesle guten! Kryssar fingrane for det!  

dette var trist å høre, men jeg tror nok dere gjør det rette. så tror jeg nok gutten er så sterk og holder ut mange uker til.
lykke til, tenker på dere

For en forferdelig trist lesing. Skulle ønske situasjonen var annereldes for dere, dette er det ingen som fortjener å oppleve. Vil bare si at jeg støtter dere i valget og krysser alle fingre for den sterke gutten som er igjen.

Ønsker dere alt godt. Klem

Dette var helt forferdelig[:(]Ingen ord kan beskrive åsen dere har det nå,synes så synd på dere!vet ingenting vi sier kan hjelpe dere med å forandre på det som har skjedd[:(]men vil gi dere en god klem,dere skal vite at jeg tenker masse på dere.Håper dere en gode og sterke og klare det fint,selv om det må være helt for j... tøft akkurat nå.

masse lykke til videre nå,vær sterk pga prinsen!

Stakkars dere. For en grusom ting å måtte ta stilling til.

Dere gjør nok det riktige valget. Selv om det er et vanskelig valg og du sikkert kommer til å tenke på det fremover. Heldigvis blir sånne ting litt lettere å leve med med tiden.

Krysser fingrene for at du og prinsen er av de 80% det går bra for. Lykke til.

Jeg har ikke ord [:(] Dere har vært nødt til å ta et forferdelig vanskelig valg. Vet ikke hva jeg kan gjøre annet enn å sende mange varme klemmer deres vei.

ORIGINAL: snoopy81

Ufattelig at dere må ta et slikt valg[:(] Har nesten ikke ord for hva dere går igjennom nå[:(]

Vil bare si at jeg tenker på dere og vil sende dere en god klem.

Kjempe trist beskjed å få, Fano!!! [:(]
Håper virkelig prinsen klarer seg fint og vokser seg stor og flott! Godt å vite at alt så perfekt ut med han, og jeg tror og håper dere skal få oppleve å bli foreldre til en fantastisk flott gutt!!! Føler veldig med dere og håper dere har folk rundt dere som tar godt vare på dere, og at dere greier å snakke sammen om alle tunge tanker dere bærer på! Sender deg en god klem! Ta godt var på deg selv og lillegutt i magen!

Nok en gang, tusen takk alle sammen for støtte og varme ord og klemmer [:)] Nå har vi fått godkjennelsen, og det som faktisk var ganske ironisk oppi alt dette er at hun ene som satt i Nemda er hun som tok ut eggene og satt inn eggene nå siste gangen, og nå skal hun avlutte 1. Ganske merkelig hele greia. Hun andre som var der er en barnelege som har jobbet mye med den problemstillingen vi står ovenfor og hun forklarte oss at dems avgjørelse var ikke vanskelig og ta for omfanget er meget alvorlig. Så da får vi satse på at at det riktige valget er tatt.

Sender over nok en trøsteklem.
Dere for håntere dette på den måten som passer best for dere, men ikke vær for tøff, det er bedre å slippe etter litt og få følelsene ut nå, slik at du ikke samler opp alt over tid...da kan det bli mye værre å takle.

Godt å høre at dere er i gode hender med støtte rundt dere nå.

klemmer på...

ORIGINAL: twinanne

Sender over nok en trøsteklem.
Dere for håntere dette på den måten som passer best for dere, men ikke vær for tøff, det er bedre å slippe etter litt og få følelsene ut nå, slik at du ikke samler opp alt over tid...da kan det bli mye værre å takle.

Godt å høre at dere er i gode hender med støtte rundt dere nå.

klemmer på...

Noe så ufattelig trist [:(].kjenner tårene her også[:(]

Jeg har ikke ord,dette var forferdelig trist å lese,Fano[:(][:(][:(]
Ta vare på hverandre i tiden som kommer!

Mange varme gode klemmer til dere

uff d var trist å høre at dere måtte ta d vanskelige valget, håper alt er bra med dere og lykker til.

MASSE MASSE klemmer[:)]

Back
Topp