Hei alle sammen :)

SiwaRosa88

Glad i forumet
Hei, mitt navn er Siw, kommer fra Sunndalsøra på Nord-Møre, er 27 år og venter barn nr 3 :)
mitt første barn kom i April 09, og min andre kom i mars 11. min mann har i tilegg en sønn fra et tidligere forhold født aug 04.
dette svangerskapet er ikke planlagt, jeg brukte p-piller når jg blei gravid. har slitt mye med slapphet, svimmelhet og ekstrem allergi (er allergisk fra før mot pollen, men er forsterket nå under svangerskapet) de første 19 ukene, men nå virker det som om alt holder på å roe seg ned, heldigvis.
Mensterminen min var 21 oktober, så har vært litt inne på det forumet, men etter UL blei jeg flyttta helt til 17 november, så da kom jeg hit i stede. denne babyen er en akrobat, så fikk ikke ordentlig bilder av den, men jordmor trodde hun så en jente gjennom alle ablegøyene :)

mere får dere vell vite etterhvert som jeg blir kjent med dere :)

Hei og velkommen hit :D Gratulerer med en jente i magen ;)

takk for det :)

Hei, velkommen hit!! :) ble selv flyttet fra oktober til november :)

Velkommen og gratulere med jente i magen:)

Hei og velkommen hit. Da er vi nesten naboer! Jeg bor ca 20 min. fra sunndal! :)
Jeg har termin den 8.november, og venter en gutt :)

Hei og velkommen hit. Da er vi nesten naboer! Jeg bor ca 20 min. fra sunndal! :)
Jeg har termin den 8.november, og venter en gutt :)

hvor bor du? :) Jeg bor i ålvundjord :)

Gratulerer og velkommen:D sprøtt at du ble flytta nesten en mnd:eek: :p
ja veit du, det var egentlig en skikkelig nedtur... blei skuffa, og stresset fordi det er jo like før julstresset :P hehe. men blir morro uansett ;)

ja veit du, det var egentlig en skikkelig nedtur... blei skuffa, og stresset fordi det er jo like før julstresset :P hehe. men blir morro uansett ;)
Det skjønner jeg godt, er vel alltid litt nedtur å bli satt tilbake:p jeg ble bare satt to dager bak denne gangen, en uke sist:p

Det skjønner jeg godt, er vel alltid litt nedtur å bli satt tilbake:p jeg ble bare satt to dager bak denne gangen, en uke sist:p
på de to forige har jeg ikke vist når mensterminen har vært, men med denne var jeg bråsikker fordi jeg feira bursdagn min dagen før jeg fikk den, så blei overraska når det vart flytta så langt ja :P de andre blei bare korigert med ei uke frem/tilbake :P

på de to forige har jeg ikke vist når mensterminen har vært, men med denne var jeg bråsikker fordi jeg feira bursdagn min dagen før jeg fikk den, så blei overraska når det vart flytta så langt ja :P de andre blei bare korigert med ei uke frem/tilbake :P
Ja, merkelig:p når fikk du positiv test i forhold til når du hadde siste mens da?

Ja, merkelig:p når fikk du positiv test i forhold til når du hadde siste mens da?
jeg gikk jo på p-piller, sånn at i bynelsen tenkte jeg ikke over at jeg kunne være gravid i det hele tatt. men blei så sliten, trøtt og tom for gnist en perriode, pluss fikk stikkinger i "livmorområdet".. mensen kom jo heller ikke i februar, men dette har vært litt uregelmessig etter jeg fikk nr 2. men da jeg ikke hadde fått mens på over 8 uker bestemte jeg meg for at jeg måtte sjekke med en test... å jada den var positiv :P

Back
Topp