Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Håper ikke dette blir oppfattet feil, for er genuint bare nyskjerrig, men er det vanlig å drive å sjekke HCG før en er på første kontroll? Har aldri hørt noen gjøre det før jeg kom inn her hvor jeg føler «alle» gjør det?![]()
Hehe, nei det formulerte jeg meg feil! Mente første sjekke hos legen(eller JM), altså første kontrollJeg tror ikke det er vanlig å sjekke på første kontroll heller? Jeg har aldri gjort det![]()
Dette er mitt tredje barn, jeg har aldri sjekketJeg tror ikke det er vanlig å sjekke på første kontroll heller? Jeg har aldri gjort det![]()

Det blir spennende å se hva den nye verdien er på da, men kjedelig t du må vente så lenge på svaret
blir holdt lenge på pinebenken. Hehe, nei det formulerte jeg meg feil! Mente første sjekke hos legen(eller JM), altså første kontroll![]()
Ganske vanlig å sjekke hvis man har mistet tidligere osv.Hehe, nei det formulerte jeg meg feil! Mente første sjekke hos legen(eller JM), altså første kontroll![]()
Ja, fürst ja. Jaa veldig, hvertfall når eneste man tenker er at man mister igjenEtter på ha lest meg opp og ned etter å ha tatt prøver selv, så er det stigningen som er den viktigste.Det blir spennende å se hva den nye verdien er på da, men kjedelig t du må vente så lenge på svaret
blir holdt lenge på pinebenken.
Fikk du første prøvesvar fra Fürst?
Ja, fürst ja. Jaa veldig, hvertfall når eneste man tenker er at man mister igjen![]()

Håper ikke dette blir oppfattet feil, for er genuint bare nyskjerrig, men er det vanlig å drive å sjekke HCG før en er på første kontroll? Har aldri hørt noen gjøre det før jeg kom inn her hvor jeg føler «alle» gjør det?![]()
Taakk! Hååper detkrysser fingrene for at svaret ditt er å finne i 20:00 tiden![]()

Forstår detGanske vanlig å sjekke hvis man har mistet tidligere osv.
Skjønner!Nei det er ikke vanlig å sjekke... sjekket en gang pga blødning og det endte i sa... to velfødde barn og et godt i produksjonen og ikke testet hcg på de. Så det er unntaket og ikke regelen men mange som tester uroer seg får svaret og søker råd
Jaa, den hat steget til 577Dukket det opp i kveld?![]()
Så håper bare spiren sitter
Men mye kan fortsatt skje.Jaa, den hat steget til 577Så håper bare spiren sitter
Men mye kan fortsatt skje.
Jatatt med 48 t mellom?![]()

Ja, det er tilfredsstillende økning detDet er jo tilfredsstillende økning?
men deler den bekymringen din altså.. klarer ikke legge fra meg testene.. og nå synes jeg det er en forskjell på stimmelen fra mandag og til den tatt i dag. Blir helt koko!![]()

liker digital