Hadde et HCG nivå på 727 i uke 4+3, er dette unormalt høyt?Ser det ikke går innenfor tabellene
Kanskje det er to eller tre?![]()
akkurat dette tenkte jeg og! Hvis du er rimelig sikker på hvor langt du er på vei så KAN det jo være flere enn en inni der
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Hadde et HCG nivå på 727 i uke 4+3, er dette unormalt høyt?Ser det ikke går innenfor tabellene
Kanskje det er to eller tre?![]()
Sniker fra mai - men jeg hadde over 19 000 i uke 5 (også langt utenfor normalverdiene). Kun en liten baby - nå er jeg straks 29 uker på veiHadde et HCG nivå på 727 i uke 4+3, er dette unormalt høyt?Ser det ikke går innenfor tabellene
akkurat dette tenkte jeg og! Hvis du er rimelig sikker på hvor langt du er på vei så KAN det jo være flere enn en inni der![]()

Var du mye kvalm i starten med så høyt hcg nivå?Sniker fra mai - men jeg hadde over 19 000 i uke 5 (også langt utenfor normalverdiene). Kun en liten baby - nå er jeg straks 29 uker på vei![]()
Jepp! Hyperemesis fram til rundt uke 16 tror jeg det var.. i starten holdt jeg ikke på noeVar du mye kvalm i starten med så høyt hcg nivå?
Uff, tenkte meg det. Har hatt tre HG svangerskap med intravenøst væske og næring frem til uke 16. Håper på å slippe denne gangenJepp! Hyperemesis fram til rundt uke 16 tror jeg det var.. i starten holdt jeg ikke på noe
HeiHadde et HCG nivå på 727 i uke 4+3, er dette unormalt høyt?Ser det ikke går innenfor tabellene
Uff, tenkte meg det. Har hatt tre HG svangerskap med intravenøst væske og næring frem til uke 16. Håper på å slippe denne gangen