hCG

Mamma til høstbarna

Elsker forumet
Tilgangsansvarlig
August 2018
Oktoberlykke2020❤
Andre som skal måle/har målt hCG i blod for å vurdere stigning? Jeg skal i dag og på mandag. Grugleder meg, det kan fort bli slag i trynet.
 
Jeg tok første blodprøve på tirsdag, og skal ta nummer to i dag. Legen min har allerede sagt at den første blodprøven ga godt utslag på hcg, så er optimistisk. :happy: Som en bonus har jeg vist heller ikke lenger jernmangel etter SA.
 
Jeg har ringt inn å bestilt det. Tenkte å dra mandag og onsdag... men kan jeg kanskje gjøre det i dag og på mandag?
 
Andre som skal måle/har målt hCG i blod for å vurdere stigning? Jeg skal i dag og på mandag. Grugleder meg, det kan fort bli slag i trynet.
Akkuratt det samme her. Målte nå i ste, og skal tilbake på mandag. Jeg gruer meg selv. Har opplevd litt som tilsier at gleden ikke klarer å blomstre helt enda.
 
Målte i går og skal måle igjen på mandag. Gjorde det sist også. En god stigning er ingen garanti for at det går bra, men får iallefall vite om det stiger slik det skal
 
Jeg målte på mandag kveld og onsdag morgen (12 og 14 dpo), og hadde stigning fra 57 til 97 :rolleyes:
 
Jeg skal måle mandag og onsdag. Kjenner jeg ikke klarer å slappe av før jeg har gjort det OG tatt TUL, så kommer til å høre med legen om det går.
 
Målte i går og skal måle igjen på mandag. Gjorde det sist også. En god stigning er ingen garanti for at det går bra, men får iallefall vite om det stiger slik det skal
God stigning garanterer ingenting, men gir jo en pekepinn. Dvs gir ihvertfall ganske klart svar på at noe er galt dersom stigningen er dårlig/ikke til stede/heller synkende.
 
Så bra at du får god oppfølging. Ikke bra du har andre årsaker til det, men du skjønner hva jeg mener. Håper jeg ❤️
Jeg skjønner. Ble fulgt opp av jordmor,lege og gyn hele forje svangerskap. Grunnet jeg var prematur, mamma hatte svangerskapsforgiftning, jeg har bibdevevsykdom og ptsd. Forje å ha svangerskap endte nesten galt, jeg tvang meg på en kontroll før sykehuset ønsket, og der oppdaget de at det var tomt for fostervann. Igangsatt og tok 5 dager. Kunne gått veldig galt, gikk heldigvis greit.
 
Jeg har målt, men testene mine blir sterkere og CB digital viser også stigning med ukesindikator. Jeg skal til legen på mandag. Tviler på at han tar ny hcg test
 
I dag skal jeg ta test nr 2. Gruer meg til svaret kjenner jeg. Det er så lite symptomer at jeg forstår ikke at dette kan gå veien. Streken var jo fin på lørdag, men likevel... :nailbiting:
 
I dag skal jeg ta test nr 2. Gruer meg til svaret kjenner jeg. Det er så lite symptomer at jeg forstår ikke at dette kan gå veien. Streken var jo fin på lørdag, men likevel... :nailbiting:

Lite symptomer er jo like vanlig som mange symptomer :) Men skjønner at det er betryggende når man kjenner at man er gravid!
 
I dag skal jeg ta test nr 2. Gruer meg til svaret kjenner jeg. Det er så lite symptomer at jeg forstår ikke at dette kan gå veien. Streken var jo fin på lørdag, men likevel... :nailbiting:
Jeg har også vært å tatt nr 2 i dag. Hva var svar resultatet på den du tok på fredag? Min var på 2000
 
Legen ville ta ny hcg da ha mente den vi tok 11dpo var lav. Jeg har fått stigning og 3+ på CB, men kjenner jeg ble litt bekymret. Får vel svar om noen dager..
 
Legen ville ta ny hcg da ha mente den vi tok 11dpo var lav. Jeg har fått stigning og 3+ på CB, men kjenner jeg ble litt bekymret. Får vel svar om noen dager..
Hva var den da? Min var 57 på 12 dpo, og hadde perfekt stigning til 14 dpo. Var redd 57 var lavt til å være 12 dpo, men det var det ikke. Før ikm er det helt vanlig med lave verdier. Har du fått 3+ så har du jo ganske mye hormoner i kroppen. Når fikk du 3+?
 
Back
Topp