Hcg

Nelly84

Glad i forumet
4+6 og ukeindikator viser fortsatt 1-2. Hadde IKM for 6 dager siden, men er noe usikker på syklus da jeg fortsatt ammer førstemann og den har variert fra 28-36 dager de siste 3 mnd. Men vet at jeg hadde EL og at jeg ble befruktet rundt 1-3 oktober.

Noen med rasende gode kunnskaper om hcg her? :) Jeg føler meg veldig gravid og er kvalm da. Og testen jeg tok for 5 dager siden (cb vanlig) var veldig svak. Altså hadde jeg sikkert akkurat nådd en verdi på 25 kan jeg tenke meg.

Om du hadde 25 for 5 dager siden og det fordobles hver 2.-3. Dag, så har du kanskje 100 i HcG nå. Denne testen krever over 200 for st du skal få 2-3 uker :)

Takk :) Da får jeg bare smøre meg med tålmodighet og vente en ukes tid tenker jeg. Bra man har jobb, venninner på besøk og en 9 mnd gammel go'ing som holder meg opptatt. Hater å vente! ;)

Tenker du burde ha 200 innen 3 dager, så du trenger nok ikke vente en hel uke :) Lykke til!

Da er jeg 5+1 og den viser 2-3, jei :) Jeg er jo ikke 5 fullgåtte uker, legene daterer det jo kun etter det. Så det finnes håp for 2 tette her i huset

er du 5+1 så er du 5 fullgåtte uker inni den 6 uka;)

Det er ikke slik legene regner på det, der er man ikke 5 fullgåtte før 6+0. Skjønte det ikke helt først jeg heller, men det er visst sånn :)
men da er det jo feil å juble på 12+0 om det er 13+0 som gjelder;)

men da er det jo feil å juble på 12+0 om det er 13+0 som gjelder;)

Lurer også på det der, jeg fikk time hos legen 12+6 og ser at man ikke går over til 2 trimester før 13+0. Men når folk sier 12 uker har jeg telt frem til 12+0 at det er da jeg er "sikker". Kjedelig om vi må vente en uke til :)

Når jeg leste hele tråden nå så synes jeg svarene dine med blinkefjes er litt gufne Soletti, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Har uansett målt hcg og blitt henvist til ul pga 3 tidligere ufrivillige aborter, så får det bli som det blir.

Når jeg leste hele tråden nå så synes jeg svarene dine med blinkefjes er litt gufne Soletti, vet ikke helt hvordan jeg skal tolke det. Har uansett målt hcg og blitt henvist til ul pga 3 tidligere ufrivillige aborter, så får det bli som det blir.
er svarene mine guffne? tolke smilefjes eller blinkefjes? var ikke sånn ment da!! jeg tenker for min del som jubler på 12+0 og så er visst jeg bare 11 uker likevel?har vel ikke kommentert ang hcg nivå?

beklager så mye at jeg har vært å svart på juni forum,skal ikke skje igjen!

Man er fullgått 5 uker når man er 6+0. Men man er i uke 6 når man er 5+1 til 5+6.
Jeg testa da jeg var 4+5 og fikk 1-2 på ukeindikatoren. Da hadde jeg el 6.10. Tenkte ta en ny cbd i morgen bare for å se at det går fremover, er da 5+6.

Man er vel fulgåtte seks uker fra 6+1 og inn i sin uke 7? Det er iallefall det alle apper sier. Babyen er da 4 uker gammel. Hva menes forsåvidt med gufne smileyer? Tror Soletti bare forsøker å gi informasjon.

Her er det veldig mye rart.
Hvis man f.eks er 6+2, da er man 6 fullgåtte uker og 2 dager. Man er da i uke 7.
Dette er da ikke så vanskelig? Dette er ikke noe jeg tror, men noe jeg VET!

Er man 5+2 så sier man på folkemunne at man er i "uke 6". En lege regner kun fra fullgåtte uker, så er lege sier at man er 5 fullgåtte uker og 2 dager. Så når en lege sier man er 5 uker påvei, så mener de mellom 5+0 og 5+6 :)

Det er bare å juble ivei når man er 12+0, for da er man 12 fullgåtte og i uke 12. Det tok litt tid før jeg skjønte hva legen mente også..

ja er man 5+2 så er man 5 fulle uker,inni sin 6 uke.var jo det jeg skrev tidligere som ble korrigert av deg

Back
Topp