Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det ikke sånn at hcg stiger lineært i begynnelsen, og etterhvert vil den flate ut å nå en stabil verdi for resten av svangerskapet?Hæ?? Hva får deg til å si det? Jeg tror ikke man kan forvente en dobling når nivået i utgangspunktet er så høyt! Blør du? Hva sa legen??
Hvor langt er du på vei?
Tror du kan ta det med roMin doblet seg ikkje på 4 (!!) Dager en gang. Hadde forsåvidt nivå på 8800 i uke 5 +3 og 15800 i uke 6+0. Etter dette har eg sett ett bankande hjerte på en liten baby
![]()
Får håpe det går like bra med meg som med deg da! Syns en stigning på 20 % var litt lite skjønner du !
Det hadde nok vært det dersom det hadde vært helt i begynnelsen av gravididteten, du skal jo føde snart![]()
Men du skal ikke bare spørre om en tidlig UL og få bekymringene ut av verden, om ikke du er en kandidat til å få det med din historie så er ingen det!
Absolutt!! Hcg verdiene er nok ikke et veldig riktig mål utover i svangerskapet! Er jo en grunn til at clear blue digital stopper på 3+Føde snart ? Haha får da håpe den eventuelt holder seg inne til mai![]()
Jo skal høre med legen i morgen tenkte jeg, men om jeg får det, det tror jeg ikke noe på. Har lest meg litt opp på dette nå ikveld og tror jeg har klart å roe meg noe. Er vel en grunn til at alle tabeller med "ukesindikatorer" viser 1,2,3,4,5,6, 7-14 Hehe!eller hva tror du ?
Absolutt!! Hcg verdiene er nok ikke et veldig riktig mål utover i svangerskapet! Er jo en grunn til at clear blue digital stopper på 3+![]()
Føde snart ? Haha får da håpe den eventuelt holder seg inne til mai
Jo skal høre med legen i morgen tenkte jeg, men om jeg får det, det tror jeg ikke noe på. Har lest meg litt opp på dette nå ikveld og tror jeg har klart å roe meg noe. Er vel en grunn til at alle tabeller med "ukesindikatorer" viser 1,2,3,4,5,6, 7-14 Hehe!eller hva tror du ?
Tror ikke du skal bekymre deg. Tallene dine er helt fine, og du skal være her til Mai![]()
Jeg er ingen ekspert altså, men jeg mener å ha hørt at stigninga stopper opp rundt uke 8, og at hcg synker litt lenger ut i svangerskapet å blir liggende på et mye lavere nivå resten av svangerskapet.. Og det stemmer jo med det skjemaet lenger opp i tråden herSå det er normalt med så dårlig stigning nå ?![]()
Jeg er ingen ekspert altså, men jeg mener å ha hørt at stigninga stopper opp rundt uke 8, og at hcg synker litt lenger ut i svangerskapet å blir liggende på et mye lavere nivå resten av svangerskapet.. Og det stemmer jo med det skjemaet lenger opp i tråden herSå.. Det er altså bare de aller første ukene av svangerskapet at hcg skal fordobles annenhver dag. Vertfall sånn jeg har forstått det.