Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Ja, er det ikke sånn at hcg stiger lineært i begynnelsen, og etterhvert vil den flate ut å nå en stabil verdi for resten av svangerskapet?Hæ?? Hva får deg til å si det? Jeg tror ikke man kan forvente en dobling når nivået i utgangspunktet er så høyt! Blør du? Hva sa legen??
Hvor langt er du på vei?
Tror du kan ta det med ro Min doblet seg ikkje på 4 (!!) Dager en gang. Hadde forsåvidt nivå på 8800 i uke 5 +3 og 15800 i uke 6+0. Etter dette har eg sett ett bankande hjerte på en liten baby
Får håpe det går like bra med meg som med deg da! Syns en stigning på 20 % var litt lite skjønner du !
Det hadde nok vært det dersom det hadde vært helt i begynnelsen av gravididteten, du skal jo føde snart
Men du skal ikke bare spørre om en tidlig UL og få bekymringene ut av verden, om ikke du er en kandidat til å få det med din historie så er ingen det!
Absolutt!! Hcg verdiene er nok ikke et veldig riktig mål utover i svangerskapet! Er jo en grunn til at clear blue digital stopper på 3+Føde snart ? Haha får da håpe den eventuelt holder seg inne til mai
Jo skal høre med legen i morgen tenkte jeg, men om jeg får det, det tror jeg ikke noe på. Har lest meg litt opp på dette nå ikveld og tror jeg har klart å roe meg noe. Er vel en grunn til at alle tabeller med "ukesindikatorer" viser 1,2,3,4,5,6, 7-14 Hehe! eller hva tror du ?
Absolutt!! Hcg verdiene er nok ikke et veldig riktig mål utover i svangerskapet! Er jo en grunn til at clear blue digital stopper på 3+
Føde snart ? Haha får da håpe den eventuelt holder seg inne til mai
Jo skal høre med legen i morgen tenkte jeg, men om jeg får det, det tror jeg ikke noe på. Har lest meg litt opp på dette nå ikveld og tror jeg har klart å roe meg noe. Er vel en grunn til at alle tabeller med "ukesindikatorer" viser 1,2,3,4,5,6, 7-14 Hehe! eller hva tror du ?
Tror ikke du skal bekymre deg. Tallene dine er helt fine, og du skal være her til Mai
Jeg er ingen ekspert altså, men jeg mener å ha hørt at stigninga stopper opp rundt uke 8, og at hcg synker litt lenger ut i svangerskapet å blir liggende på et mye lavere nivå resten av svangerskapet.. Og det stemmer jo med det skjemaet lenger opp i tråden her Så.. Det er altså bare de aller første ukene av svangerskapet at hcg skal fordobles annenhver dag. Vertfall sånn jeg har forstått det.Så det er normalt med så dårlig stigning nå ?
Jeg er ingen ekspert altså, men jeg mener å ha hørt at stigninga stopper opp rundt uke 8, og at hcg synker litt lenger ut i svangerskapet å blir liggende på et mye lavere nivå resten av svangerskapet.. Og det stemmer jo med det skjemaet lenger opp i tråden her Så.. Det er altså bare de aller første ukene av svangerskapet at hcg skal fordobles annenhver dag. Vertfall sånn jeg har forstått det.