Hcg

85modell

Glad i forumet
Er i uke 5 nå.... Tok en Hcg i går den var da 885. Skal ta en ny imårra:) spennende.... Flere som har tatt?

Tenkte jeg skulle kontakte lege neste uke og da vil hun sikkert ta hcg :)

tok i går og skal ta ny i morgen :)

Det høres jo helt supert ut:D Hcg nivået er veldig forskjellig fra person til person men en gylden regel er at den skal minimum doble seg hver tredje dag:)

hm... er det bare å dra på legekontoret å be om å få tatt en? Og Hvorfor skal man ta den? Venter 3. men har ikke hørt om at det var noe man skulle kjekke....

hm... er det bare å dra på legekontoret å be om å få tatt en? Og Hvorfor skal man ta den? Venter 3. men har ikke hørt om at det var noe man skulle kjekke....

det er vel heller noe de gjør hvis det er noen tvil

Jeg tok en på tirsdag i uka her - skal tilbake kommende tirsdag for å ta en ny.
Legen vil sjekke at hormonstigningen er som den skal være :-)

Bare for min egen trygghet.

Er i uke 5 nå.... Tok en Hcg i går den var da 885. Skal ta en ny imårra:) spennende.... Flere som har tatt?
Hmm.., jeg fikk svar på min i forrige uke, og da sa hun at den lå på 6200., kan det stemme, eller har jeg hørt feil?

Hmm.., jeg fikk svar på min i forrige uke, og da sa hun at den lå på 6200., kan det stemme, eller har jeg hørt feil?

såppas... Er du langt på vei?

Var innom legekontoret og tok ny hcg prøve, så får høre i morgen hvor mye den har stege fra forrige test....

Tok 3 desember 4+6, den var da 4800
Fjoh!!, nå ble jeg lettet!! Googlet hcg nivå, og det første jeg så på 5000 i uke 5 var med tvillinger:O
Legen sa også at når det først begynte å stige, gikk det som regel veldig fort oppover=)

Men veldig variabelt.... Smile

Håper det ikke er noe galt, siden min er så lav og deres så høy ....

Jeg fikk min lege til å ta den bare for at æ har lyst å se at alt er ok Smile

Hmm, legen min mistenker jo tvillinger så skal på ultralyd 13 desember i uke 6+1

Fjoh!!, nå ble jeg lettet!! Googlet hcg nivå, og det første jeg så på 5000 i uke 5 var med tvillinger:O
Legen sa også at når det først begynte å stige, gikk det som regel veldig fort oppover=)
Hmm, legen min mistenker jo tvillinger så skal på ultralyd 13 desember i uke 6+1

Back
Topp