Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
hm... er det bare å dra på legekontoret å be om å få tatt en? Og Hvorfor skal man ta den? Venter 3. men har ikke hørt om at det var noe man skulle kjekke....
Hmm.., jeg fikk svar på min i forrige uke, og da sa hun at den lå på 6200., kan det stemme, eller har jeg hørt feil?Er i uke 5 nå.... Tok en Hcg i går den var da 885. Skal ta en ny imårraspennende.... Flere som har tatt?
Hmm.., jeg fikk svar på min i forrige uke, og da sa hun at den lå på 6200., kan det stemme, eller har jeg hørt feil?
Nei, 5+6 i dag., så 5 uker da den ble lest av..såppas... Er du langt på vei?
Ringte legen nå, og det var riktig=)såppas... Er du langt på vei?
Fjoh!!, nå ble jeg lettet!! Googlet hcg nivå, og det første jeg så på 5000 i uke 5 var med tvillinger:OTok 3 desember 4+6, den var da 4800
Hmm, legen min mistenker jo tvillinger så skal på ultralyd 13 desember i uke 6+1Fjoh!!, nå ble jeg lettet!! Googlet hcg nivå, og det første jeg så på 5000 i uke 5 var med tvillinger:O
Legen sa også at når det først begynte å stige, gikk det som regel veldig fort oppover=)