Masse lykke til alle dere som har fått spiren til å sitte. vår slapp da taket i går :-(
Så utrolig trist:-(
Follow along with the video below to see how to install our site as a web app on your home screen.
Notat: this_feature_currently_requires_accessing_site_using_safari
Masse lykke til alle dere som har fått spiren til å sitte. vår slapp da taket i går :-(
Mine verdier var
5+4 : 911
6 : 1300
6+2 : 944
Dette gikk jo ikke rett vei..
De gjør det bare ved mistanke om SA eller MA. Spurte om det i dag og fikk beskjed om at så lenge alt ser normalt ut skjemmes det ikke.Er det veldig vanlig at de tar blodprøver for å sjekke dette? Eller bør jeg be legen om det?
De gjør det bare ved mistanke om SA eller MA. Spurte om det i dag og fikk beskjed om at så lenge alt ser normalt ut skjemmes det ikke.
Jepp da regnes det som normalt sv.skapOk! Så da kan jeg egentlig se på det som et godt tegn om de ikke vil måle det da med andre ord..
Ok! Så da kan jeg egentlig se på det som et godt tegn om de ikke vil måle det da med andre ord..
Jeg fikk tatt HCG fordi jeg ønsket det pga jeg følte jeg mistet alle symptomer forrige svangerskap. Og det stemte dessverre den gangen. Denne gangen har jeg fått tatt hcg pga forrige svangerskap endte i en SA. Så man kan be om blodprøver om man ikke føler noe stemmer, eller for å føle seg tryggere om man har hatt komplikasjoner tidligere
Takk. Tror jeg kommer til å nevne det for legen og høre hva han anbefaler. Jeg Hadde MA i uke 11 sist sv. Utvikling hadde stoppa i uke 8... Så sitter med skrekken egentlig!
Da kan det jo være greit, for din del, å ta blodprøvene. Da er det letter å slappe av synes jeg, når jeg vet at verdiene stiger som de skal. Det vanligste er å ta to verdier med noen dagers mellomrom, for å se at den øker slik den skal. Det er det viktigste å se på, at den øker slik den skal, ikke nødvendigvis hvor høy verdiene er